Ingatlah Doa² Org Yg Teraniaya Sentiasa Dimakbulkan Oleh Allah S.W.T.

Ya Allah Ya Tuhanku...Engkau hapuskanlah golongan manusia yg mempunyai hasad dengki dan busuk hati yg hadir di dlm hidup aku. Samaada yg aku kenali mahupun yg aku tidak kenali. Ya Allah Ya Tuhankan...kau timpakanlah bala bencana keatas golongan manusia itu supaya mereka tidak leka menyakitikan hati hambamu ini lagi.

Ya Allah Ya Tuhanku....Engkau hadiahkanlah aku sebuah kesabaran yg tak terbatas supaya aku mampu menepis dn mengendahkan segala kata² yg menghancur lumatkan hati ini. Ya Allahh Ya Tuhanku....Engkau kuatkan hatiku untuk berhadapan dgn manusia² yg berhati busuk ini. Ya Allah Ya Tuhan ku...ampunkanlah hambaMU ini kerana aku x mmpu utk memaapkan golongan manusia yg berhati busuk itu. Terlalu pedih hati ini menerima kutukkan demi kutukan dan cacian demi cacian. Ya Allah Ya Tuhanku...sedarkanlah mereka dgn bala bencana dariMU. Aku bermohon pd mu...agar Engkau tunaikan permintaan ku ini....Amin yarabbal 'alamin...


To Manusiyals Sedunia :
->> Bersorak gembiralah korg kerana kata² cacian korg telah berjaya membuat aku menangis. Gi lah korg berpesta. Semoga permintaan aku dimakbulkan oleh Allah s.w.t.

To readers Zie yg Suci Hati :
-->> Uols aminkan doa Zie pd Allah itu...jgn sekali² uols bertuka menjadi hati busuk spt mereka.





Click The Banner To View My Recent Ranking =)


Princess Redbloodsnow Copyright©

No comments: