Kabut Jiwa + The Story Reveal


My Heart's Whisper♥
-->> "Ade satu jalan, di mana ade satu simpang. Nak masok simpang, afraid might get lost. Nak teruskan perjalanan, afraid to be alone. Nak berhenti di c2, afraid time juz stuck at one place. The truth is...I don't wanna be a teardrop anymore..."



Zie really² not in da mood today
will update later² la ek uols




The Truth Reveal =(
Edited on 8:58am




Hehe..this edited post specially dedicated to Cik Hana. Tergelak Zie bace taw yang.

Ok la, let Zie make it clear to all of u yek. Coz Zie taw, ramai yg konpius 'bout it, since Zie not really open up wif my love stories. X nak ler uols pkir bbukan bout my past relationship ar. Mcm gnie, Zie putus wif my ex not bcoz ade org ketiga or wut. Both of us still single **means, not married or sumone else fiancee or sumone else bf/gf la ek**. The reason weols break up onli disebabkan distance n mayb a bit family thingy. My ex didn't allowed to come visit me, n Zie pun x dibenarkan visit die. Dats y Zie x diizinkan oleh abg² Zie utk gi Semenanjung Malaysia. Bcoz they afraid i might use that oppurtunity seeing him.

My ex x brani nk ingkar cakap parents die, while Zie lak...Zie pown x brani nk ingkar ckap my brothers. Both of us x nak jadik derhaka pd dorg...So we've decided utk pilih jln hidup masing²...eee...terngalir sudah my tears neh. dats y arr Zie x nak story pape 'bout my previous love sbb bile Zie kenangkan balik, its onli brings me tears. But don't be guilty ek Hana. Hana as my loyal reader and my other loyal readers deserved to know the truth...

Ok berbalik pd that story lg ea. Its hurts so much when me have to letting him go n have to face everything alone. Zie tahu die pun mcm to jugak, but what choice did we had??? If weols persue more further, we might hurt our family's feelings. Bcoz, he cannot stay here, while me...my mom x nak Zie berjauhan dr die. On my family side kan, dorg nak Adam move over here n stays in kuching. Meanwhile on Adam's side lak, he's being the only son, of coz his parents wouldn't let him leaving Johor. Zie paham kedudukkan die, being the only son among his family...he carried a huge responsibility. If he choose me...thats mean, he hurt his parents feeling kan. And Zie x akan biarkan die buat mcm tuh.

Meanwhile me...Zie lak x sanggup utk tggalkan mak Zie. Utk pengetahuan uols, mak Zie nk Zie yg jg die di hari tua nnti. Mak Zie x nak anak² yg len yg jage. Mak onli nk Zie, Zie pun mcm tu jugak. So sape² yg nk jd kan Zie isteri, kenalah timer mak Zie gak utk hdup bersame weols. Adam timer mak Zie, the onli problems is...distance. Family belah sorg x nak yg neh stay sane, then family yg satu lg mcm tuh gak. Too complicated, so Adam putuskan Zie. At first, Zie mmg x leh timer. But i have too in the end bcoz i have to continue my living kan?

So now...I had a crush on sumone. Zie dah pun admit kat Adam about that guy n he hurts so much. Yup, Zie lah org yg kejam itu but thats what he wanted to. For me to open up my heart to other guy. When we become juz frens...no matter how hard we tried to ignore our feeling, the old feeling that we'd used to share before...of coz akan muncul sikit demi sedikit. So now, Zie dlm dilema.

Satu simpang tuh represent the guy that i crushed on to. Teruskan perjalanan plak represent my relationship wif Adam. Then nk stay kat c2 je represent, x taw what decision Zie nk buat... **Sighhh**

If ade ssape yg pkir, Adam was hak org lain or Zie ora ketiga...nope. Both of us still bujang. Zie x akan pernah amik hak org lain. Biar jd andartu, Zie x akan merampas or berkongsi kasih dgn milik org. Between me n adam...entahlah. Zie dh x nak jd teardrops lagi. Zie x akan pernah dpt become his bride sbb terlalu byk halangan utk weols live happily ever after. Eee...ternangis sudah aku.

Zie tahu...Allah maha adil. Akan ade hikmah disebalik semua ini. Sebagai seorg hamba kepadaNYA...Zie hanya mampu redha dgn jalannya takdir...









Click The Banner To View My Recent Ranking
And Do Vote For ME!!! =)


Princess Redbloodsnow Copyright©

No comments: