Something Missing In My Life...


Lame dah kan Zie x post out n3 meluah perasaan yg terpendam **hehe** Nak luah tp rs mls lak. Kang melalak seakan Zie nnti kang, xde caper nak pujuk...haiissshhh. Tp nak gak meluah..kahkahkah.

It's true rite now, i'm enjoying my life to the fullest but...somehow...hemprhhh... there were juz sumthing missing in my life and i know what it is --->> Still haven't found my other half yet...hemprhhhh **sigh**

Kdg²kan utk sedapkan hati sendiri, Zie juz simply said -->> "Who cares bout L.O.V.E" tp... itulah, jauh disudut hati Zie, Zie pun nak gak ada sumone yg Zie can proudly called BOYFRIEND. Zie pun nak gak felt butterflies in my stomach like other girls. Zie pun nak gak kuar wif the love one every weekend. Zie pun nak dgr perkataan --> "I LOVE YOU" dr ssorg....hemprhhh...

Entahlah...Zie dh terlalu tired dh hidup sorg. Maybe Zie ni terlalu memilih kowt. But being a choosy ok ape. Bcoz for me...boyfriend is like ur future hubby ape. So of coz la kan, u want sumone yg betol², sumone yg think 'bout marriage n future...not a fun boy.


Haaaa....pe yg u guys out there tunggu lg. If u think u had what it take...nah, nih "borang". dh isi sile Q k...wakakaka..wakakaka... **Just Kidding!!!**





Click The Banner To View My Recent Ranking =)


Princess Redbloodsnow Copyright©

No comments: