Abg Aku Wat Lawak Oiii...adehhh!!!


Asal pic picit idong??? Ade kene mengene ngan n3...if nk taw, rajinkan diri baco ^_^ hikkss. Alkisahnyer mcm nih. Smlm kan...abg Zie; namo ler gtaw which one.t malu t die..kahkahkah;

Weols tgh layan TV, mcm mn ntah...ttiba jek die tingat kat satu kejadian Zie terjatoh kat mall;sgt malu siot tragedi neh..miahahaha; So die dok nyakat Zie ler bermodalkan tragedi tuh. Aku ape lg...bile ingat blk, tros terkehkeh Zie gelak.

Ye laaa sgt lucu if memorized blk ar. Jd kan, tergelak la weols seakan..boleh plak dlm gelak² tuh kan..abg Zie spai terkentut²??? wakakakak..wakakaka. Tergelak spai terkentut² tueee..miahahahahah!!! Zie ape lg, smakin menggila ler Zie gelak. sgt lucu arrr

Time tuh ade kazen Zie gak taw...utk cover line, Abg Zie kuarkan statement poyo camni jek "Eh..terkentut² plak aku" miahahahaha...makin kuat aku gelak. Lucu arr...Uols cb ler bygkan situasi neh yek. sure lucu banget loh...kahkahkah.

Tuh arrr..dolat nyakat aku, kan dh termalu sendiri ^_^ lalalalala








Princess Redbloodsnow Copyright©

No comments: