Suprisely Dapat Parcel ^_^


Arini Zie appieeee giler. Nape??? Sbb ai recieved one parcel yuu dr my Silent Reader. Ekceli she's silent in my blog but not silent in my Friendster..hehe.

Zana adik kepada Kak Cheqtie n kakak kpd Reena **lupe lak ape die nyer URL blog..hehe** Kakak n adik die sorg blogger tp die sendiri x...camno tueee dik :P



Mule² kan..mmg x tahu siape sender die sbb nya name pengirim org laki taw. Saleem Bahrom kalo x silap Zie name die. Blur tros Zie...ingatkan siape ler td taw.

...tppp bile dh bukak balutan tuh....



Baru Zie leh teke siape sendernyer yg sebenarnya.
^_^ hikssss



Neh die nyer memo ringkas utk Zie..hehe. Tenkiu banget cayammm!!! Ekceli neh buku lame die. X kire lah lame or baru dik oii...janji leh dibc citer die. Hehe...tenkiuuuu bangettt!!!!

Lame dh akak cari buku neh kat bookstore. x jumpe²...mayb sbb novel neh dah out-dated kot. sbb tuh xde lg dijual kat bookstore. Eeee...apie gilerrrrr Zie taw uols.




YAYYYYY!!! Skrg complete suday Novel² kekasih khayalan Zie si Laksamana Sunan tuh..miahahahaha. Happieeeee gilerrr arr Zie. Tenkiu sekali lg yek Zanaaaaaa cayammmmmmmmmm!!!

U really brighten up my day with a bigggg smile upon my face, yang :) hehe







Princess Redbloodsnow Copyright©

No comments: