Olin Injurt :(


Tgh syok² Zie tengah makan time tuh...tiba² Minie MMS kan pic nih. Dgn simple msg saying "Semakin byk darah Olin :("

...terus gelabah aku koooo. Terus Zie bls saying "Cube ko tanya kat Chu, brape bayaran utk jahit luke tuh" Punyer lah risau Zie kooo. Mahunyer x risau bile anak aku luka berdarah weh. Kang x pasal² innallillah nnti kang :( Puhh puhh...mintak simpang la weh.

Baruuuu jek nk call Along tanye brape fee if bw Olin gi jahit luka tuh...Alih² Minie balas, "Ceh...over. Xde pape lah. Nanti² Ok ler olin tu" ...hehehe. Sape suruh risaukan Zie dgn MMS berdarah tuh kan. Mahunyer aku risau seakan kooo.




Sampai je kat umah tgk...alahaiiii, ciannya kesayangan buah ati intan payung Zie uols. Die kasi Zie muke sedih wehhh. Cian Olin. Terus ler Zie bercakap² ngan Olin, pelat ko bercakap ngan baby...hahaha

Say "atit ea cyg. mane aki atit. Ooo..aki ni atit ea. Cyg Olinnn **Sambil cuim Olin**" hahahaha...paham x ape yg Zie ckp tu??? kalau x paham...buat² paham. Mls ler plak mak nk translate noks...kehkehkeh :P




Mule² ingatkan, kat tapak kaki Olin yg luke. Heran ler plak nape byk sgt darah kuarkan sedangkan tgk cam x beso je luka tuh..Dah lame² time Olin tido, baru Zie pasan...



Kat bahagian nih rupernyer kaki olin luke :( Adehh...beso kooo. No wonder ler bagi muke sedih anak aku sekor tuh ek...ciannn die. Nak taw pe pasal Olin injurt??? sumanyer gara² kucing itam yg jahat wehhhh!!! Keji giler gatal nyau itam tuh. Dasarrrr!!!

...Die nak rogol Olin. Olin x nak, ye la...sape yg nk kene rogol kan. Harus ler Olin mencicit lari lintang pukang. Disebabkan nk selamatkan diri dr kene rogol **time tuh pintu umah Zie tutup**, Olin lari masok umah gune tingkap.

So nk dijadikan citer, Cermin tuh terpatah dua okeh. Lupe lak Zie nk snap cermin tingkat tuh. Sbb tuh ler terhiris kaki olin. Benci zie ngan nyau itam tuh. Giler gatal ah.

Jaga arr nyau gatal tuh nnti. Aku terserempak ko lalu depan umah aku...kompom aku baling batu besooooo nnti. Jaga arr enkoooo. **dendam membara** hahahaha :P









P/s:
-->> tuh ler ko Olin, lawa sgt.
Kan dah ade nyau jantan yg giler
sex...hahahaha.




Princess Redbloodsnow Copyright©

No comments: