Alangkah Bestnya If Jadi Betol² ^_-


Bile dh pagi petang tiap² ari ko menahan rase bengang terhadap sesorg, kompom in the will ended...ko bermimpi pasal die ^_^ hikss. Well, tadi mlm kan, aku mmpi aku dok cakar ngiyau muke Miss Dictactor.

Kan best if in real life leh buat mcm tu tanpe takut kene saman leh die kan...huhuhu. Xpe², dats the use of dream kan. Ko leh lepaskan geram ko kat die sepuas² hati ko...hahaha.

Btw, Zie dr td pagi sampai skrg bengang thp rimau aku dgn si miss dictactor tuh taw. SHE IS SOOOOO DAMN ANONYING weh. If x caye, ko cube jd staff kat cnie...baru kau tahu ape yg ku rasa...lalalala












Princess Redbloodsnow Copyright©

17 comments:

Super Nia Hana said...

aritu ckp tamo pggil dia miss dictator da..

haep dia wat zie sampai zie langgar janji neh?

zazahashim said...

ko g tangan² jek dia yunk..cepat g...huhu..

aku suke la ko nye mekap mata yunk..lawa weh..wat la tutorial make up lagi..leh aku niru..aku pun nak cantek cam ko jgk..wekkkkkk

psssttt yunk, aku seyes malas weh nk update blog..kire aku update komen kat blog ko jek la ek..muleh?hehe

Redbloodsnow said...

♥ HANA
-->> eh..a'ah ek
waaa..lariksss...langgar janji ler nih hana oii


lalalala

cn said...

hee.. miss dictator lagi yep..

p/s : eh cane kak zie letak lagu dlm blog neh ek.. chumel2 lak tuh.. yg mixpod tuh da taleh letak mp3.. tepksa la anin letak yg besau tuh.. huhuhu...

lily lotus said...

ahaiii..kijam sungguh bunyinya..bilalah dia nak insaf yer

A.I said...

Kalau gitu, mau hari2 aku cakar pompuan tu bebetoi!!!! :P

Redbloodsnow said...

♥ ZAZA
-->> alaaa...malaih weh mak nak wat makeup tutorial nyah uiiii..hahaha. Mls la aku nk wat yang. makeup die same jek sepupu ssepapat ngan makeup smokey eyes aku tuh. cume aku change kaler jek..lalalala

Haaaa..nasib baik blog aku ko x mls nk bc n ngomen ek. hiksss


:P



Redbloodsnow said...

♥ EYES
-->> hahaha..tuh ler pasal. bile marah tros panggil die miss dictactor lg.

pasal yg tuh. akak gune katrook.blogspot.com nyer music player. lalala. carik je lagu pastuh tempek jek code...hikss


♥ KAK LILY LOTUS
-->> hehehe..tuh ler
entah kak..biarkan

:P

♥ KAK AI
-->> hahaha.
tuh ler pasal kak ai oii
supaya die rasakan kan


:P

zazahashim said...

blog ko laju jek aku komen..aku kan pengkomen tegar..cume x de semangat nak menyusun kata² di blog sndiri...=)

hoh, ko ckp aku malas kan..ko pun same jek malas nak wat tutorial..haha...lalalala..nanti aku try godek² mata aku nie walaupun mata aku x secantek & sebesor mata ko...hikhik

chentaMAYA said...

ahaha! kalo la betoi kan! isk~~

hisham said...

zie..relax ke..nat wat cmner..p nangis kt bahu dillah...hahha

hisham said...

zie..relax ke..nat wat cmner..p nangis kt bahu dillah...hahha

Redbloodsnow said...

♥ ZAZA
-->> hahaha..ko mmg. PENGOMEN YG TERRRRTEGAR. x sampai 30 minit komen di publish..adeeee jek muke ko menampakkan diri..hahaha :P gud²..keep up the good work dear..lalalala

alaaa aku xpe mls². ko x leh mls². ko adik maa, aku kakak. so kakak harus ler selalu buli adik bah..kahkahkah. Sbb ko kan 23 kan, aku 25, so thats make me ur sista forever...ngehhngehhh


Redbloodsnow said...

♥ CHENTA MAYA
-->> haaaaa..tuh ar.
KALAUUUULAHHHH

:P

♥ HISHAM
-->> hehehe...camno nk nangis kat bahu die. die jaoh...sobsobsobssob


:(

Anonymous said...

hai zie...
hari2 singgah sini tp x sempat nk tinggalkan komen..huhu...
td dpt surat..
next week sy ada bengkel kat unimas..hehehehe..
So, kalau bos sy bg kelulusan, means next week i will fly to kuching again..:))

maybe 28 dis ni...hotel yg sama jugak..hehe...

ada rezeki boleh la jumpa zie n kiki...amacam???..:D

pRincESs_N said...

sayep pon penat gaks!!!

Wanie-san said...

perghh..ak bab2 cekau mekau ni!
mmg faberet beb!

tunjuk mane miss dictactor!!??? ak nak kasi kentot b'tubi2 kat muke die!!huhu <--tp dlm mimpi juge ler...mau kencng ak klu depan2 wat g2..hehehehe