5 Perkara Yang Zie BENCI!!!


Haaa nak taw tentang keperibadian Zie serba sedikit??? Meh mehhh...Zie habaq mai 5 perkara dulu ea. 5 perkara yg Zie paling PANTANG n membuat darah Zie menyirap. and buat Zie say, "Apa nak jadi...jadilah. I DON'T CARE."

So here panduannya ek. Better watch out ea uols...hehe




1) BUAT SALAH PASTUH BERLAGAK SUCI
-->> Haaa part nih is my top listed things that i hate so damn much. Zie plg benci dgn manusia, bile ko wat salah...Zie naik baran. Pastuh dgn ko ko gak nk naik baran n then berlagak suci n put the blame on me. WTF la kan...i hate it!!!



2) PAKSA² ZIE BUAT SOMETHING
-->> Based on my zodiak, Zie LEO and sifat LEO...LEO x suke di arah². Yup its true bcoz itulah salah satu dr perangai Zie. If ko paksa Zie buat benda yg Zie x suke buat...jgn salah kan Zie if ko kene maki hamun pastuh ek..hehe

Zie lebih suke buat something dgn rela hati. X payah nk paksa² bagai. Menyirap weh darah aku di buatnya.



3) CABAR KEEGOAN ZIE
-->> Tahap tembok keegoan Zie, mmg super duber tebal weh. Yup!!! Zie keras kepala, Zie hati batu and Zie x mudah cair dgn pujukkan. If zaman dulu² time aku still lentok weak...boleh la kan, nk pijak² Zie.

Tp pd zaman Zie tough nih....SORRY EA, NGOMONG SAMA TANGAN!!! Ko x leh nk cabar² aku. Kang aku bg betul²...meraung nyesal x sudah.



4) JANGAN MULAKAN PERTENGKARAN
-->> This one, Zie mmg nak menang jek. Dalam ape² pun argument, if aku rase aku x salah ape², kompom i will not give up n say sorry. Apa nk jadi, jadi lah. So better sorg jd api, sorg jadi air.

While me...i am never going to be water. Dah puas dah jadi air. Will never turning into water again becausse water make me weak.



5) JANGAN BUAT ZIE NANGIS
-->> Sape² lah...if buat Zie nangis n sentap. FOREVER zie akan simpan dlm ati. Jgn sekali² buat Zie nangis tanpa mintak maaf kat Zie selepas itu Zie akan simpan dlm hati n ingat sampai mati.

...to love life lak, never ever make me cry...bcoz itu akan mengurangkan perasaan cinta Zie nnti. Its dangerous ok once my love become less





Ok uols...there u go top 5 things about Zie..hehehe. Saje jek nk publishkan entry cam ginie. Mane taw dpt dijadikan bahan rujukkan ssetengah pihak ^_^












Princess Redbloodsnow Copyright©

20 comments:

zazahashim said...

SESETENGAH PIHAK ek yunk..wink²..
waaa ko nie lebey kurang cm aku jek..tp aku nie jenis x sampai ati ko..aku klau marah org mmg berapi tp klau nak sembur depan² tue kene tgk keadaan dulu..

aku mudah kesian weh..huhu..hati cair..klau aku marah org aku yg nanges..haha apekah la kan...huhu

*Dak kecikkk* said...

kita sama ye zaza..
saya pun ssh tol nak marah..
law marah skali pun msti nak ngiss..sampaikan org ckp muka linda kelakar kalau marah..hu3
kak zie,i lap u..ho3

shahrul said...

perghh kak..
bebise tuu..heheh..
dasat gak akak ni ye..
dlm bhse ganas,akak ni BRUTAL!
hahahah..

soalan saye,ok..ok..ermm..ok..ermm..
tade soalan..

:p

Isteri kepada Suami said...

Zie...same cam sofia gak..sofia paling tak suke org desak..pakse2..and jgn kacau hidup kiter..kiter tak usik die..die plak nk usik kiter..plus..sofia bukan pemaaf..sekali bwt silap..sampai mati..sofia tak kan maafkan die..

hehe...

regards,
Triplesmiley

ismimaizura said...

yang..zodiak LEO upenye..same to me LEO jgk..perangai pn kat2 sma dh tu..
jura pn x ske dipaksa..kita thu la bile nk bt kn zie..hehe

Unknown said...

tak suka org yang suka cabarrrr kesabaran eden ni haa..samo la kita :D

Super Nia Hana said...

watashi CABAR zie cium dillah!!!!

cabar nehhh...
hiksssss

tp lepas kawen laaaaa
ahahahaha

Anonymous said...

hehehehehe..jgn nangis k klu da pa2 prob ka or ada org buat zie nk nangis ka..

biar je la meka..klu meka x nk minta maaf..ingat tuhan x kan maafkan perbuatan meka..

all the best sis..:)

mummysyafie said...

mek..cepat marah cepat sejuk..

its easy to forgive..but not to forget..sampai mati aku ingat. tul sik zie?

lily lotus said...

nak tumpang pinjam 5 perkara tu bleh..hehe

cn said...

lebih kurg anin..
tp jenis anin, anin tak reti nk minx maaf bagai neh.. jd kelu.. unless i know dat im really2 wrong..

Ena said...

Mrmm.. bagus la maknenyer zie seorg yg berteus terang.. x plastik la namenyer..

akak dulu pun sblm kawen asyik jd air jer.. dah ader anak dua nie.. kene la sesekali jd api, batu, segale mak nenek yg keras meras tu zie ooii.. bertempat & bersebab la kan.. cam zie juge..

hoodedlicious said...

hui..ko ni dek berapi gak ek..cam akak jugak la..i pon kalau dah marah memang tak nampak telinga dah..bagos la ko dek..ko dah bagi akak idea cam mana nak sedarkan sorang ni tentang kesalahan yang dia buat..nak cakap terang2 payah..kalau buat cam ko buat ni..letak ayat ala2 perli skit baru betol..ni kira sesi nak menyumpah dalam senyap ni..geram wei kalau orang suka ambik kesempatan di atas kebaikan dan pertolongan orang lain..thanks banyak2..

ardinihumaira said...

Testing..testing...
I takot nak anto komen tp I try gak. Testing..testing... Hehe.. I takot u fire I je. Kalo fire dgn coklat stoberi I sudi. :p

pRincESs_N said...

org semakin knl zie lps ni...

Izzatul Azma said...

hehe.. aku taw aku je yg boleh buat ko nangis tp makin syg kt aku pastu.. lalala :P

yang, srious aku rindu ko ahh.. mencik arrrr ko x jd dtg.. :(

Qib said...

akak:

hehe.,
kami pun LEO gakk..
muahah.
yang num 2 tu betull.. ;))
benci betul klu kena paksa

Amanina said...

sy pun leo gak.
mmg betul tuu. jgn paksa2 org. kita leo ni ada leadership yg hebat. mmg susah tetibe kena arah2 ngn org. haha

hanismalik said...

Sy pun berbintang Leo...so apa yg Zie ckp tu mmg xlari la ng sifat sy...
Even dgn bos sy sendirik pun, klu sy rasa xsalah sy akan bangkang dalam meeting...pedulik ape kn...Kita bukan hamba kepada orang lain...
Nway, enjoy yourself...Zie suke warna merah kn? Harap pasangan Zie tu suke kaler biru or hijau...bleh baca kt blog sy ttg kaler=)

Zumie said...

hoho...
ko ade sentap ngn aku tak yang..eh ade..sebab x amek barang kat fea kan wakakakkaa


maaf kakak..cayang die haha