Sobsobsob...Macam² Jek Penyakit :(


Uols uols...sila kesihani lah Zie yg berpenyakitan nih weh...hahaha. Idung looommmm lg sembuh, kat mulut lak berdenyut sakit..puiii puuiii. Aritu Zie gi pharmacy, nak belikan bonjela, konpiden koooo aku kate tuh ulser kat pharmaciest wehh..

...ye la, seumur idup Zie...yg zie taw benda alah tuh nama "sepupu" (according pd omak Zie ler :P) or dlm bhs omputih die Ulser. Mane lah nk taw tuh sumthing else. Hahahaha.Tp sepupu sepapat gak kot dgn ulser.

Lupe plak pe nama penyakit mulut tuh. Sakit siotttt. Org nk mkn pun susah :( Hahhh uols nih nnti, mmg KOMPOMMMMMMM kate kene ciom nih. Kaki kang...hahahaha. Sape kate kene cium, sumpah aku bagi kaki weh...lalalalala














P/s:
-->> Bapak giler mahal ah cream die.
RM25 kooo. Cream die kecik sebeso anak
jari bongsu enko ar. Adehh...duittttt lagi.
Hemprhhh...









Princess Redbloodsnow Copyright©

32 comments:

cn said...

adehh.. satu2.. anin penah kena mcm neh.. jgn diusik benda alah tu.. t jd parut.. huhuhu..


cnfirm susah nak ckp neh.. siann akak anin neh.. huhu

:-: LilacMessy :-: said...

alolo.. ciannyer..kompom nyut2.. adessss.. sape ngate akak, messy tembak diorng.. ngeeee.. :P

ULSER?? bkn pnyakit lelangit ker?? y messy tawu penyakit lelangit.. bkn erk?? ponin aih..

*_*

Anonymous said...

Sian kitak Zie.. mak kmk pun selalu kenak ulser. kitak nak tauk apa k nya ngubat? GARAM! hahahaha.. deras mak kmk ya. memang sakit tapi terlalu cepat bait. kitak ya minum la air mati byk2.. InsyaALLAH xda ulser. Mcm kmk..hehehehe :P *MIMIE*

Hajib said...

dunakanlah bonjela... hehehe.. mun ubat mek dikpun.. mek tutok panadol n cap kan panadol ya ke ulser ya.. boleh tahan juak la ubat ya.. hehehe

Zumie said...

oi yang lips ko cantek ahh..tebal hakhak tu yg aku tengok blueksss

Redbloodsnow said...

♥ MESSY
-->> penyakit lelangit??? x pnah ler plak aku dgr yang oiii..hahahaha.

gatal denyut² taw benda alah tuh. x pasal² berkurap di mulut jek nampak ah...wakakakakaka :P


♥ZUE
-->> bibir tebal seksi maaaa...hahaha. symbol 18sx...wakakaakakkakakaka...lariksss!! kidding weh, mati aku kene censored nnti :P


hoodedlicious said...

Ape tu dik..macam saket jer..semoga ko cepat semboh dari segala penyakit yer..ko kene pantang skit dik makan tu..jangan pantang tengok plak..yer..akak terbebel plak..i'm sowy..hehe..pape pon ko tetap cute walau cama pon keadaannya..

*Dak kecikkk* said...

tergoda wehh nengok lips zie..he3
ksian kamo,skit dtg silih berganti..sabar ea.=)

:-: LilacMessy :-: said...

ulser tuh pnyakit dlm mulut.. bub tuh messy agak garu2 pale nih..

pnyakit lelangit tuh bile akak mkn byk gule2.. maka terjadila penyakit tersebot.. ngeeee..

jgn garu2, t berkurap eh.. sapu ngn krim kasik kureng skit nyut2 tue.. nak kasik ilang parut, akak amik bio-oil.. alaaa.. y kat tb tuh.. try tgok.. kang berlebam mulut tue t.. dh ta santeeekk!!

^_^

mya said...

alahai siannya dia.
cepat sembuh ek

Wanie-san said...

xpe..bibir ko jadi makin seksi dan mengoda...auw....
huhu

cepat2 sembuh ya!!

Miss Wawa83 said...

Hhuhu..cian die..xpe xlame bek la..

zazahashim said...

xtau la yunk..ko ade mkn pape yg bergetah ker?sbb biase bende muncul biler ko mkn buah machang..xtau lew ko tau ke x buah tue..dia mcm buah mangga tp getah dia bisa ko..xleh gigit pakai mulut klau jadik gitu la mulut ko..

tp aku x sure yunk..better ko jgn gatal nk kopek ke garu ke ape..kang xde bibir ko separuh kang..huhu

zazahashim said...

lupe nk gtau..bibir ko seksi yunk..pink gitu..jgn laki kat cnie tgk kejung sudah nanti..haha..

ala² angelina jolie ko..haha

zazahashim said...

yunk, aku da apply tp boss aku xnk kasik..keji kan dia..so aku pun jadi keji jgk xnak dtg keje..sape lg cerdik..hiksssss

nasib dia la xde PA besok..ade aku kisah..wakakakakaa

Redbloodsnow said...

♥ ZAZA
-->> mane ade aku mkn bende bergetah yg. bgn aritu, tiba² dh muncul menjelma menatang nih taw.

mak aku lg keji kutuk benda tu taw. mak aku kate kan..."tu air lior basi ko meleleh time ko tido ar. sape suroh pengotor berair lior basi bagai" <---- boleh kasi aku statement ginie ya. pedas wooo...hahahahaha

eh yeke...aku tido berlior meleleh ek...eeyyeewww...hahahaha


whoaaa...ala angelina jolie ea. cisss enko, ayat penyedap ati aku ler tuh. Alahaiiii...malu ler plak bile berckp ngan org ah. T org ckp dlm ati "ishh..berkurap mulut anak dara sorg nih"

wakakakakaka :P

Nana Idros said...

ohh, ni nme nye aphthous ulcer. nana pnh kne. mmg lmbt nk baik, tp kalau nk cpt better g jmpe doc mkn antibiotik. ubt farmasi lmbt jln. btw, get well soon ^^

shahrul said...

sian akak...
macam2 saket ade..
takpe kak..
sabor..
tahan jela ye..
ubat jgn lpe..

:P

lily lotus said...

pity u sis. semoga cepat pulih yer

Isteri kepada Suami said...

hahahaha....zie...sofia tengok picture je memang dah rase nak cakap kene cium...wahahaha...jgn mare yer

regards,
Triplesmiley

Redbloodsnow said...

♥ SMILEY
-->> hahahaha..meh cnie ko yang. aku nk bg kaki neh...hahaha

:P

Mrs.Repeater said...

i like ur blog la kak zie... cian nyer kena ulser.. pkai la bonjela...

Stilla Royazrie said...

ola tedah cayunk mek tok..huhuhu mulut ya rindu kali yunk..huhuhuh..opppsss mek guro jak yunk..hehehhe boh marah k..cepat2 sapu ubat ya...x seksi gik mulut ya kelak..huhu

pRincESs_N said...

ko ade alergic ke yunk??

Redbloodsnow said...

♥ STILLA MY BFF
-->> Wakakakakaa..tetak jak mek bc komen tak ya aie yunk :P dushh dushh. pssttt...time ta polah project cny ta lak nk, boh gelik diat mulut mek ah...wakakakaka

:D


♥ N
-->> A'ah yunk...aku alergic :( byk bende yg aku alergic...tp aku mkn gak ar..tuh yg BERPENYAKITAN :(

zazahashim said...

hoh, ko tido kuar air lior basi..x caye ah..mak ko saje nk perli ko la tue yunk..haksss....

suh mak ko ambik gambor bukti ko tido..hiksssss

angah iza said...

zie....gi mandi bunga ar...
pas satu2 prob zie..ehheheh
mandi bunga bawah jambatan. :P

Anonymous said...

zie better sapu dgn mentega sblm tido ok!

JijahJambu@Jj said...

uuhhhh sakit tuu ...

Azizah Omar said...

take care ye. :)

zh-ena said...

mcm maner blh kena tu

mini_ace said...

hehe cantik a bibir zie..merah pink2 gitu...