If Zie Dah Mule Ber Kau Aku...Tandanya??? Hehe


Haaa...nih Zie nk inform ckit a lil thing tentang Zie dari sudut friendship :P Nih khas utk blogger² yg Zie selalu bls kunjungan, let say lah kan...Zie selalu taip komen dgn membahasakan diri "Zie, Si Polan (name blogger)"...

Then suddenly, tiba² gaya membahasakan diri jd "aku ko aku ko" cam bunyi ala² kasar² jek kan. Well, bile Zie dh mule ber aku ko dgn certain female bloggers (klo dgn guy bloggers, mmg zie aku ko punyer :P)...

...means Zie dh anggap ko ibarat kwn bertepuk bertampar bagai² taw...hahaha. Means dh dikira cam geng kamcing gitu :P Bhs yg sgttt sgttt janggal Zie nk guna adalah ber I You bagai. cammm eeyyewwww...janggal okeh zie..hahaha.

Sumpah uols, zie mmg rs cam gatal jek bunyik bile zie nk ber I you bagai kat org. Sungguh x biase ko aku. Zie lg sendiri bhskan diri dgn sebut name each other drpd i you i you nih :P

Kalau pd bloggers yg pangkat akak²...mmg kompom ler Zie x ber ko aku bagai. Dolat weh nnti. kang x pasal² berak terbalik akibat dolat...kehkehkehkeh :P















Princess Redbloodsnow Copyright©

22 comments:

PELAKON UTAMA said...

heheheh... fikiran kita sama.. baru je nak wat entry pasal ni.. ekeke... tapi ferra lebih suka tulis entry menguna kan "aku" tapi balas komen,ber i and u.. kadang2 just suna name je.. heheheh.. pelbagai sungguh kan:P

Unknown said...

ingatkan nak mengamuk tadi :D

Pepel BoNda AmaNi said...

hahaha ada bran ke nak kena dolat..heheheh :P..memang pun kalau kita dah ngam ngan seseorang kompom bhasa pengganti diri yang paling mesra skali adalah ko aku...

Redbloodsnow said...

♥ FERRA
-->> hehehe..gimme fiveee :P Zie klo nk ber i u nih...mmg rs cam pelik ckit. klo dgr org len ber i u ngan zie, zie ok je taw. cam best jek dgr. tp bile diri sendiri nk bahasakan diri sendri gitu...sumpah rase janggal semacam jadinya


hahaha :P

Vivian said...

kmk lain zie..

mun dlm tulis blog..suka 'aku' dan 'kmk'..

tetapi sebenarnya kmk SIK PERNAH berkaka 'aku kau' dalam realiti dgn org. pelik dan sik biasa. mun tb2 org kita sik kenal or org lebih mbiak dari kita..rasa mok tampar jak.x beradap!

Feeza Mior @ Eteqcute said...

kak zie.. ooo baru tahu.. :D
feez pn x reti nk ber i you.. tp kalo ngn bangsa laen reti plak..

ardinihumaira said...

ngeh3...

i suka ber i you dengan u pasal i takot2 i ni berkurang ajo lak.. setengah orang tak kesah kalo tak panggil akak (macam i la tue.. hehehh) setengah orang lak asal beza sethun dua tiga pat lima terus bersilat kalo budak tu tak berkakak ngan dia. i takot2 kang i kena bahana silat u. :p


meh kita ber ko aku lak yunk.. ^_^ hikhik... no pk pk umo tau... peace! nanti dni pogi sarawak.. kita ngedate yea... cari high heels sama2. biokan deen ngan dillah terkulat2 tengok kita cari kasut tinggi2. heheh

Redbloodsnow said...

♥ ARDNI
-->> hahaha...haaa aku tgk ko ber i u tuh kan..mcm nakkkkk aje gitu² gak taw. tp bile nk sebut..cam eeyyeewww janggal! hahaha.

pssttt..perasan x aku sejak 2 menjak nih ber aku ko ngan ko yang??? tuh tandanya aku consider ko geng blog kamceng ngan aku taw. yg aku leh gurau² bertepuk bertampar bagai..kehkehkeh :P

Ena said...

HEHEHEH..

pandai zie maik ati kan!.. bagus la camtu.. :P

pRincESs_N said...

aku klo gn blogger agk gile senget2..aku ko laa y besh...

Zumie said...

ahaha aku sume boleh yang...i you ngn ko pon leh..nak tak? ngeh2

Najwa H. said...

Ooooohh.. gia duhalll...
Mun kedak ya, kita berkitak kamek ya apa bah?

Ngehehehehehe~ :p

Redbloodsnow said...

♥ WAWA
-->> hahaha..mun berkitak kmk ya lain. ya bhs ibunda kta. so consider bahasa lembut..kehkehkeh :P

zh-ena said...

hahahahhaha mcm maner berak terbalik tu zie oiiiiii

DYL said...

ihiks~ xshangke ada peribahasa baru eah sis..?? ihihi.. berak terbalik.. uhuew.. xdpt bygkn.. guguguuuu

saya_arief said...

ku ingatkan ade perang dunia nak meletus tadi..

cn said...

ngee.. anin lau otg yg lg tua dr anin, mmg kompom anin bahasakan diri anin aje..

tp lebih kurg cm anin la.. lau geng yg da leh msok, mmg ber ko ak jer.. lau sma tmpt plak, kompom kuar ak hang.. hahaha.. =]

:-: LilacMessy :-: said...

hengat marakan messy tadik.. baru nak tacing2 nih.. tgok2 laen lak..

:P

~ mizzAmy ~ said...

kalo amy lak, tak reti nak cakap ko aku dengan female. if male, memang ko aku jer... hikhikhik....

berat terbalik tuh camne zie? hahahaha...

~ mizzAmy ~ said...

kalo amy lak, tak reti nak cakap ko aku dengan female. if male, memang ko aku jer... hikhikhik....

berat terbalik tuh camne zie? hahahaha...

Super Nia Hana said...

giler punya dolat..berak terbalik..ahahahaha

adoi la zie..kamu mmg gegila ok!
ajhahahahahaha

shahrul said...

cube kite ber I You lak kak,ape jadik..hehehe..

:P