Mission Cari Eyeled c/w Punch -->> NOT ACCOMPLISH :( Sobsobsob...


Disebabkan Vivian a.k.a Beautiful Stranger kate kat Supersaver nih ade jual eyeled c/w punch die sekali, so harus Zie pi terjah. Tapi x jumpe² ler plak..sobsobsob. Tanye ngan dak kedai tuh...

...hampehhh, blur² mat jenin die ngan menatang apakah name eyeled eyeled bagai. Sedih arr. Vivian, celah ney kitak diat eyeled yg tak pdh ya ow. Kat bahagian ney nya..hehe







Disebabkan mission nk merembat eyeled c/w punch x successful...terus jd mission MENGISI PERUT...hahahahaha.

...ribena sprite for me and air jagung for Dillah ^_^






Haipppp!!! Ko SMS ngan sape tuh wehhh. SMS perempuan eaaaa eaaa. Berani berani ah enkau yang oiii...hehe. KIDDING!!! Dillah SMS adik die ar nyah kepochi :P







Zie mkn nasik putih dgn sup sajork...sobsobsobsob. Oppsss...lakonan nih x berjaya sbb td pagi dh mainkan babak lakonan gnie²...haha. harus uols x terpedaya lg...kuikuikui :P

Nih haaa Zie mkn...


















AYAM PENYETTTT!!! Asal pi mkn kat emart, sure order ayam penyet. Cam dh xde menu lain jek weh :P Pastuh ngiyau idong gatal bagai...pui puii. Cubalah engkau try berpantang ckit, boleh x Zie uiii.






Adehhhh!!! Terlupe nk snap makanan Dillah. Dillah order Nasik daging blackpepper. Tp yg datangnya mcm daging mcm kicap je koo...alahaiii. Cam ckp x serupe bikin ler plak gamaknya...huhuhu.





Harus zie sudukan ckit. Nak merasa katanya...hehe. X nangis ah uols :(






Ceaaa...muke happy bila usus perut dh x bershuffle bagai di dlm...haha :P






Nih haaa rupe eyeled c/w punch die yg Zie nk beli...sobsobsob. Kat mane lah Zie leh jumpe benda alah nih. Kat Wanda lom lg try carik...Insya'ALLAH weekend nih karang try carik.

....uols taw x website on9 mane kat mesia nih ade jual eyeled punch ea??? Kat Tamu JajaKraft cume jual eyeled je. nan ado punch die bagai...hemprhhh :(
















Princess Redbloodsnow Copyright©

19 comments:

Anonymous said...

nak wat apa punch tue?.. wahh mamam sedapnyer.. nape namanya ayam penyet?..

zazahashim said...

uishhh..byknye mkn..

Vivian said...

aih..area tengah2..bahagian tool2 ya bah...ish...lak kmk pergi carik. mun ada. kmk beli utk ktk terus jak ok..

ney tauk, nang benar xda gik. hehhe

lak terjah..

Redbloodsnow said...

♥ NAMAKUSURAYA
-->> Wat tindik idung..hahahaha. KIDDING :P for crafting purpose yang :)

♥ ZAZA
-->> Haaa...aku still utang ko 1 more gift taw. tunggu aku survey yg lawa². x pun ko lanting aku size kaki kot yang. kot² mane taw aku jumpe sandal yg kawai²..aku rembat sandal je instead of baju..heee hee


:P


♥ BEAUTIFUL STRANGER
-->> hahahaha....haaa g terjah gik nun. habis area ya mek tawaf koh. kaaaa mata mek butak ow...hahaha

ismimaizura said...

sodapnye makan x ajak nooooo...kih kih kih..bestnye mkn berdua..lma x mkn berdua ngn cik abe..rindu sgt2..nk nangis ase abg jauh di mata..sob3

FyZa said...

wah2..besnya bla dpt b'kepit dgn yg t'syg..jeles nie zie...aishhh...

ddy the writer! said...

aarrrghh~ jeles tgk air jagung tu.. hahhaa. ape bnde eyeled punch tue? explain plez~ ertanye ape kegunaan bnde tu

Ena said...

selalu agak sepi jer dillah tu kan zie kat sini.. tp sekali dier balik.. harus la kuar berjimba2 kan!..yerla..jarang2 ketemu gitu..harus la luangkan masa ea zie..rindu dendam gitu..hehe

owyh.. name punch tu pelik bebenor ea zie.. akak nie x baper nak pandai speaking bhs omputeh tu.. tergeliat lidah nie zie..

aya, penyet tu wat akak telan liooor sokmo zie.. biler la hb akak nak bawk akak p makan ayam penyet nie... hu3x..

Izzatul Azma said...

kang ada jugak aku dgr tibe2 ko bukak craft shop pulak yang ^_^ mana lah taw kannnn. hihi

Aishah Malik said...

nanti nak try la wat air ribena ng sprite,.. cam sedap gile je..

shahrul said...

hahahaa.. tipu ah kalau akak mkn nasik kosong je..see the lutut ah kan kak..hehe..

err,saye tak penah tgk punch yg cmtu kak...ye ler,saye takde wat craft2 nih..memang xtau ler..hehe,sori kak..

;P

:-: LilacMessy :-: said...

ayam penyet2!! wahh.. syiok nih.. lapo lakss..

**blushing.. bak sket..

:P

cn said...

ngeee.. suda tau.. kak zie sinonim dgn ayam penyet.. hihi

Unknown said...

uish,
ayam penyet,
nie yg buat wanie lagi x sabar nak terbang ke sana tue,
huk huk huk...

cepatan bulan 7,
huk huk huk

nanti zie bawak tau;)

Feeza Mior @ Eteqcute said...

salam kak zie.. try refer kt blog raracandyfloss.com rasenye die pernah citer pasal benda neh..

zazahashim said...

eh..aku da lupe da..huhu..ikut suke ko la yunk..asalkan x menyusahkan..aku mane² pun blh jek..size kaki aku 6..

ardinihumaira said...

punch tu aku ado wat study ni yunk. wajib ado.. dekat nak exam lagi teruk punch ni dikejakan aku. habis kertas aku klip pasal nanti serabai gila nota aku. gantung skali.. hehe..


t aku cari punch bunga2 kat ko. ari tu aku jumpa

ardinihumaira said...

punch tu aku ado wat study ni yunk. wajib ado.. dekat nak exam lagi teruk punch ni dikejakan aku. habis kertas aku klip pasal nanti serabai gila nota aku. gantung skali.. hehe..


t aku cari punch bunga2 kat ko. ari tu aku jumpa

zh-ena said...

lain la ayam penyet yg zie mkn dgn ena mkn di sini