Red Wedding Gift


Sesi merembat present paper...hiksss. agak² which one yg zie rembat ek ek ekkk??? Hehe...soklan yg menyuluh dlm terang gitu kan uols :P






Harus kooo nyahhhh mak rembat present paper kaler nih. kaler merah darah adalah my favy ^_- winkss...






glass set yg ready utk "dibajukan" hahaha :P






Haaa...siap sudah ianya berbaju. Siap bow tied kan sekali dgn silver reben...hiksss. Tp x menyerlah ler plak reben tuh. kalo kaler itam baru sesuai gitu...hehe.






Masokkan dlm paperbag. Haruss pilih yg ade kaler merah gak :p and harus gak pilih bentuk love². Hadiah for perkahwinan katanya...harus love love gitu. Pergabungan dua hati gitu...cewahhh :P





Siap sudah :) Now paperbag nih ready dh utk bertukar tangan ^_^













Princess Redbloodsnow Copyright©

13 comments:

zazahashim said...

cantek ah yunk paper bag tue..sayangnye mau bg same org..huhu

Ena said...

cantekkk la..

naper tangan akak nie x ketip cam zie.. ekk? nak balut adiah pun terkial2 tau zie.. hu3x..

Softtouch [Hanim] said...

cantik...pndai zie pilih...merah itam sesaje pilihan zie yer...

farahfatihah said...

hi zie..tlg ajar fara mcm ne nak ikat reben yg kemas..plsss

Redbloodsnow said...

♥ FARAH
-->> ok dear. leh aje yang. nnti mlm karang zie buat tutorial bergamba ea :)

..insya'Allah :)

shahrul said...

hamboi3...semua nak merah ye kak..paper bag pon merah itam..da lali dah akak nmpak nye ngan dua kaler ni eh..

:p

cn said...

kemas ler.. mcm org kedai yg balut plak.. heee..

Cik Nurul Pinky said...

Zie hadiah untuk nurul tak der ke??wakakakaka

Unknown said...

isinyer apa

ardinihumaira said...

aku rasa aku kena delete entry aku belikan adiah untuk deen n taruk dalam paper bag cemtuh. nanti ado anonymous kata aku niru lagi. huaaaa.. aku schedulekan untuk besok..


yunk.. aku rasa tetiba ado chemistry ngan ko lah.. biologi, fizik lum ado lagi. wakakaka..


ko dah balik keja lom. aku lambat hendap blog ko ari ni. apgi tadi je sempat. aku banyak kelas sangat sampai nak pengsan :'(

:-: LilacMessy :-: said...

bile la akak nak bukak kdai kraft sendiri?? mmg kretip la.. dh to balut adiah siap bereben lagik.. mmg beruntung ah akak sape y dpt gift darik akak..

^_-

noorafzan.blogspot.com said...

sweet hadiahnya..

pRincESs_N said...

paper bag cantekkk wehh....