Layan Download Sinetron Nih :P


Yuuuhuuuu uols. Nih ler dia sinetron yg zie gagah mendownload sinetron Olivia ni kat Youtube...hehehe. Taw dh ketinggalan tp zie x pnah berkesempatan nk tgk sinetron nih dulu.

So now, tetiba mood rajin nk download sinetron yg ketinggalan. So harus layannn..hehe






Falling in luv lah dgn Rafi Ahmad selaku hero dlm sinetron nih kooooo makk nyahh..hahahahaha. Hensem wooooo...pipi bam bam...hahaha :P Dillah pun dh alert zie giler ngn si Rafi nih dah...

...lalalala ^_^ gatal! :P blueksss













Redbloodsnow Copyright©

13 comments:

honey amour said...

babe main kat tv ke citer nih??

Yaya said...

best ke zie cite neh??rafi ahmad ni bukan boifren si yuni shara ke..??

farahfatihah said...

best ke citer ni??/

Isteri kepada Suami said...

huhu...sangat tak layan kalo sinetron...tapi citer lain sofia layan.....hehe

regards,
Triplesmiley

Whoopz said...

Gwa ske 'kawin muda' cite yg sebijik mcm cite adamaya tu.. Agnes monica cantik banget.. Hahah.. Kant0i dah gwa ske sinetr0n.. :p

ardinihumaira said...

aku masa tayangan kat tv hari tu memang aku tak lepas seepisod pon. konfem aku melekat kat tv weh.. best gilak citer dia.. tang olivia tu jadi laki aku suka tengok.. bila dia jadi pompuandia innocent betul kan? hik3

ardinihumaira said...

ohh nama betul olivia velove vexia. aku suka vevlove tu.. ado beberapa bulan lepas aku dok tayang gambo dia je manjang.. geram aku ngan rambut beliau. hehe

Anonymous said...

princes hours pun ok jgk zie !

Anonymous said...

cite ni klau x silap thun 2008 siar kat tv2.
best cite ni.. x sia2 akak download dr youtube :-)

Redbloodsnow said...

HONEY
-->> x ah yang. taun 2008 kot citer nih main kat tv dulu. nih zie download sbb teringin nk tgk. org kate best citer nih...hehe


KAK ALEEYA
-->> Aah kak yaya. boipren si yuni sahara. Jelessssss..haha :P



FARAH
-->> best giler taw yang! x rugu download :)


ARDINI
-->> tuh ler yang. psstt...rambut aku pjg rambut die taw..lalalalala...haha


YADAM
-->> hehe..tu ler. mmg best kan. dok gelak gelak jek akak tgk taw :)

Mummy Dasy said...

akak ngah melayan Benci Bilang cinta la ni kat prima kot kul 6.30pm till 7.30pm hehehe, gara Syahjihan @TV3 xmenjadi sgt plot citernye..

:-: LilacMessy :-: said...

akak layan Benci Bilang Cinta kat Astro Ria x?? besh tao!!

shahrul said...

errr...disebabkan saye da lme xtgk tv,jd sy xtau ni cite ape,pasai ape,dn mcm2 lg..hehe..
tp mamat tu ensem,macam saye..hehe..

:p