1st Jumpa and Lunch Bareng Sama Wawa Loh :P


Haaaa haaaa..nk lunch date ngan sape tuh weh. Haaa haaa!!! Cehhh...tajuk dh terang² mention name WAWA , lagi nk berlakon haaa haaa ea..hahaha.

Gatal! :P





Hahaha..muke x siap weh. Kebizian sampai x sempat nk touch up makeup yg udah comot momot...huhu.






Nih weols gerak pi Tun Jugah. Kat sane will meet up with Tilla and Peanut ^_^ 2 kerat je pics Zie dpt snap...lepas tuh, HP BATTERY KONG wehhhh!!!

...meroyan aku! Boleh saat² bersejarah nih Zie leh pergi terlupe nk charge hp yg udah nk kong. So skrg, sumanya mengharapkan sumber ihsan pics dr hp org...haha.





Hampir stgh jam kot weols pusing² cari parking. Last² baru dpt tapak yg kosong..huhu. So nih tgh lenggang lenggok jln pi Tun Jugah Food Court. Tilla n Peanut dh sedia menunggu ^_-





Four of us. Ceaaa...lebarrr je zie senyum tuh...haha. Muke sume keriangan kan. Ade byk lg pic actually. Tgh tunggu Tilla bagi gambo dr HP beliau...hehe. Smlm ptg boleh plak lupe nk bluetooth.


...huhu. Soo dgn itu, Entry bersambung...aharks. Insya'ALLAH esok Zie sambungkan :)















Redbloodsnow Copyright©

15 comments:

zazahashim said...

cantek baju kurung itam ko yunk..berseri biler tambah manik......winksssssssssssss

ardinihumaira said...

yunk... ko pakai baju yang aku kenan yer.. meh aku tanggalkan baju ko... kasi aku cepat. hikssss--->ayat kejam :D



nanti ko bawak aku makan kat situ eyy... aku dah gtau deen nanti suh dia hanto aku p huha ngan ko kat kuching.. biar dia jalan ngan dillah.. kita huha sama2 hikssss

ceksumolek's said...

seronok bila dapat jumpa kan.. tringin jumpa sis 1day..

Isteri kepada Suami said...

waahhh...bestnye..sofia dah lame tak hangout ngan kengkawan macam zie...

regards,
Triplesmiey& 1 Sweet Love

Redbloodsnow said...

AISUMI
-->> Hehe...xpe, nnti bile ade rezeki akak turun KL...leh ler kte jumpe ek ^_^ Hikss

Redbloodsnow said...

AISUMI
-->> Hehe...xpe, nnti bile ade rezeki akak turun KL...leh ler kte jumpe ek ^_^ Hikss

:-: LilacMessy :-: said...

sume chumel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asmi Asmidar said...

wah..seronoknyer.......
girlie time

Najwa H. said...

YOBIH BULAT DA JAK PIPI LAM GAMBAR KAMEK NOK SECOND YA AIH.

Stilla Royazrie said...

hheheh...best da jak kua marek...hapenning giler...riuh jak tj oleh kita empat..=)

peaNut said...

mek lum update gk eyh...hihihhi

Najwa H. said...

hahahaha, muka kak zie nahan tetak gambar last ya lawak da jakkkkkkk!!!!!

*gelak guling guling*

Izzatul Azma said...

best kawan dekat2 gni yang.. kdg sedihhh aku nengok ko ngan org lain.. huha2 ngan org lain, aku x dpt join. hahaha. emo plak :P

pRincESs_N said...

yeayy...da ley bayang tunjugah ni kt mane...lalalalala..kerex seyhh..

shahrul said...

besnye gathering rmai2 kak...kalo laa ayai ade...

:p