Besar Pahala Org Yang Bersederkah... Subahanallah ^_^


Semalam kan, sampai² umah je. Terus terpandang bubur lambok yg terhidang kat atas meja. Since zie tgh "berdarah di tembak tentera jepun" still masok ICU lg..haha. So ape tggu lg lan kan...

...rezeki woooo. Dan dan aritu rase ngidam nk mkn bubur lambok. terus zassss aku senduk penuh² (tamak maaa :D)






Bubur lambuk tuh di ambik kat Masjid Jamek, Kuching. Dgr² bubur tuh datok yg sederkahkan. Every ramadan gitu taw. Setiap ari hado...hehe. Alhamdulillahhh, besa pahala ko bersederkah utk org ramai :)

...so arini pesan kat mak soh kwn die ambik sekali utk weols. My fav food nih taw :D Tp nk g ambik sendiri mls ah. Beratur dah sekian kooo...hahaha :D











P/S:
-->> Pic masjis jamek tuh
sumber dr google ^_-




Redbloodsnow Copyright©

11 comments:

Ena said...

bubur lambok!

memg sodap!!

MieZa said...

xmkn lg bubur lambuk taw... =(

honey amour said...

bubur lambuk memang sodap la yunk... adehh..sabar..tengah posa ni..

Zura Tahir said...

kegomaran jugak tue...

Zura Tahir said...

kegomaran jugak tue...

zazahashim said...

amboi laju jek ngap ek..aku lak x sabar nak blk makan bubur lambuk mak aku..spesel punye xde leh dpt kat memana...hehe

mummysyafie said...

bubur syura mek suka lagik..tapi bubur lambuk pun layan

Izzatul Azma said...

bubur lambuk sedappp.. kalau kt kampung aku, org kampung gilir2 buat moreh kt surau. moreh tu taw tak yang ? mcm sedekah lah, buat jamuan makan utk org :)

Unknown said...

dah lama x mkn bubur lambok...
blik umah nnti~ nk mkn puas2~!!

ardinihumaira said...

kegemaran aku tuh yunk. suap aku plishh :D

shahrul said...

smlm,2mgkuk bubur ayai bedal..cukup kenyang dh..sodap..

:p