Ku Curangi Olay Total Effect Kejap :P


Relex olay, relex. Kejapppp jek ko aku curangi taw. sehari dua gtue kot...haha. Madu engkau adalah si ANEW tuh...hikss. Anew trial pack tuh pemberian dr my lesbo, Ardini dulu.

Lame dh die bagi, baru arini tergerak ati nk try pakai...hehehe.





Harap muke x mogok nk kan Olay ler ea..hehe. Daripada x dipakai, ape salahnya kite mencuba kan kan...hiksss. Terasa lembut jek muke bile sapu ANEW nih taw uols ^_^ Tp kan...after nih...

...still stay gune Olay Total Effect koo. X mampu zie nk beli si ANEW nih ah. Mahal lg kooo rega die berbanding ngan Olay klo x silap zie..huhuhu.











P/S:
-->> Tgk dahi ku...jendul kan
(sebut ala² iklan tummy trim :P)
Hahaha...flowerhorn daratan.
wakakakakakakaka ;D






Redbloodsnow Copyright©

11 comments:

:-: LilacMessy :-: said...

akak, pli olay tuh kulit ngelupas terok2 dak?? messy pantang ah pki produk memahal.. huh.. rito pki ganier, hingat bola jadik ala2 fasha sandha, aleh2 jadik cm fasha sendat pulak.. puii.. trok gile muke pasto.. hingt nak try olay pulakk..

akak rekemen ah mane2 produk.. huhu.. muke messy, mak ckp resdong kuat.. sobbsss..

Redbloodsnow said...

MESSY
-->> ok je akak pakai olay mess. so far akak dh jd penguna olay more than 10 years :)

product olay sesuai ngan kulit muke akak ^_^ try lah nih. beli yg botol kecik dulu ea. if x sesuai xde lah mess rugi..hehe

ardinihumaira said...

hehe...
sebab kulit setiap orang tak sama... ngan aku pun tak ok olay.. dulu okay yang masa nama dia oil of ulan.. aku guna... okay ngan aku... masa tukar olay lak aku guna lotion dia. pun okay... skang mungkin after pekena temulawak dulu kot kulit aku berubah sket... sebab chemical temulawak kot jadi kulit aku susah nak kena ngan produk2. nyesal aku try temulawak dulu yunk. sobbsss... pastu aku try syurah dengan syahirah.. tak okay gak... sedih aku. then aku jumpa avon, try produk untuk remaja tu kena ngan aku... lepas tu diorang sarankan aku try anew...


skang aku guna anew tu dalam 2-3 bulan. yang 30g harganya RM70++ tapi still dapat diskaun as ahli dia. aku guna yang 30g tu dah 2 bulan tak habis2... kulit ko dah lawa yang olay yunk. baik ko jangan curang... kang dia majuk aaa..... habis ko. hehe. aku ado kelas jam 9.30 jap lagi. mereng dah pale otak aku yunk kelas hari2. tensiii tensiii... huhuuu...

Ena said...

heheh.. sesekali curang tak pe kot.. cuba je sbg tanda menghargai pemberian kawan2 kan zie.. akak pun dapat juga dari dni.. tapi lom try lagi.. ;D


psstt!! akak pun jendol gak cam dahi zie tu.. so kite geng lah!.. ehehe

zazahashim said...

yunk, aku pun pkai olay tp skrg xde pkai pape..sbb muke aku skrg xleh calit makeup, rase terbakar jek..alergik sejak pregnant nie..lepas bersalin nanti bru aku on blk..hehe...

pssttt, risau gak klau anak ikut kpale aku or husband aku..sbb dua² jenis segi..susah mau neran nanti..haha

kechixx said...

akak..x pe ke kalau kita tukar2 produk untuk muka kita?x dek efek ke nanti yg?

Izzatul Azma said...

nasib muka aku jenis tak sensitif sgt.. kira kot la nak try product lain kan. hehe.. tp tak berani jugak.. buatnya sekali tukar naik jerawat kooo.. meroyan aku nnt

Unknown said...

agak ar..
anew lg mhl..
tp kan kak zie...
tetiba muka kak zie dh trsuka ngn anew cmne?
dia dh x nak kat olay..
hehe~

shahrul said...

hahahah..klaka la ayat akak....flowerhorn daratan..hehe..
xde pon kak..mcm xde beza pong~

:p

Unknown said...

salam, saya 25 yrs to be. boleh guna olay total effect tak?sbb ada org ckp ia utk umur 27thn dan ke atas. skrg ni saya tgh guna facial foam dia, n dlm proses nk gunakan krim dia

Redbloodsnow said...

SITI
-->> WSLM CT :) ishh boleh lah ct. Zie nih umur 26 yrs old taw. gune olay total effect time 1st time total effect kuar taw. which means time umur zie 20 gittew kot klo x silap.

zie pakai sampai skrg...ok je. skin makin elok jek dear. FYI, if nk halang proses penuaan...kene gune dr awal sblm tanda² penuaan muncul...hehe


try je pakai :)