Nak Tunggu Aku Gak Ler Tuh. Puii... TAK KUASA MAK KOOO NYAH. Fullstop.


Ape motif tayang pic periuk nasik nih ek??? Well ade motif nyer, coz it was a main character dlm story entry Zie kali nih. Ko nk taw x uols, dah hampir 4 hari okeh periuk tuh x berbasuh.


...dok terendammmmm dari hari khamis last week. Periuk tuh miss Dictator yg gune wat masakkan air bali utk satu opis. Normally Zie yg jd tukang cuci. Tp since skrg zie tgh berpuasa n langsung pun x telan air bali tuh.

TAKKANNN lah engkau nk tggu aku gak yg cuci weh. DASAR okeh ms lu tuh. Xde makna aku nk cuci bekas berak org ea. So sudahnya wat bodo. If die sound nape zie x cuci, KOMPOM zie akan jwp ginie

"Hello! Saya x minum pun. Pandai buat, pandai cuci lah" KOMPOM Zie akan kuarkan statement tuh. Ingat aku cleaner opis ker? Tolong sikit. Bongoks.
















Redbloodsnow Copyright©

21 comments:

zazahashim said...

a'ah...sound jek yunk....

[z@ck] said...

gila penyegan majikan ko weyh..huhuhu

sYafIk-wAy said...

hahaha , apa punye orang lah , kejadian ni pnah terjadi kat saya jugak.huhu

Asmi Asmidar said...

yeah...
jagn biar org buat kiter cm macai dyer

MieZa said...

dasat ah..

Softtouch [Hanim] said...

malasnya miss d tu zie...jgn cuci zie..bkn zie minum pun..

Redbloodsnow said...

MIDA BUHSYUK
-->> haaa tuh la kan yunk. kuasanya akak nk jd macai die. klo dulu before puasa, akak yg jd tukang cuci. x pe ler gak, coz akak ade makan gak.

nih x...dahlah org tgh berpuasa, seteguk pun org x minum...alih² die x nak cuci. nk tnggu akak gak yg cuci.

KUASA okeh. KUASA. nyampah...puii

Ena said...

alahai..ada gak kanwat pangai camtu.. haihhH!! tak patut sungguh!

Unknown said...

Dear.. x yah cuci.. buat dont know jer.. hehehe

Isteri kepada Suami said...

sound jer zie...die tuh cam dah over sangat..ape die bayar gaji lebih ke untuk cuci pinggan mangkuk...jangan bagi muke kat orang macam nih...bukan reti nak hargai..

regards,
Triplesmiley & 1 Sweet Love

Abu Uwais said...

teringat dialog cter p.ramlee.
hhaiyaa taik punya pasal mau gadoh ke. kasi cuci la

Izzatul Azma said...

dasaarrr !

:-: LilacMessy :-: said...

ingatkan masak nasik kat umah tadiikk.. ngeee.. ap la pemalas MIS D tuh..

mummysyafie said...

yarabi..teruk nar juak ompuan ya zie. sik boh jak kitak nguci..sampei nya nguci dirik empun

Unknown said...

haha...
lme nya..
dh 4 hari x bsuh..
tggula smpai smggu~

Redbloodsnow said...

PUTERA
-->> kuasa koooo aku nak cuci bro. bkn aku yg makan n gune. dahlah tgh berpuasa time tu. if u at my place...nak gak ke cuci?

if nk gak..mmg ape lah. cuci bekas makanan org lain. nnti die chop ko cleaner die. ko nak?

ardinihumaira said...

aku masa keje dulu ado salesgirl seybok paksa aku cuci tandas ko tahu. nyampah aku... admin staff cuci tandas? watdepak cisss terus aku benti kooo

Unknown said...

lorr pesal awak tukang jadi basuh periuk ni zie?

memang kalau ada makan2 ni awak basuh periuk eh?

ish tak patut betui laa sapa yg buat camtu! toksah basuh, biar jee

tapi kan ni bulan ramadan, kalo ko nak tambah pahala, ko basuh laaa heheh pastu ko tinggalkan nota pesanan kat periuk tu.

Stilla Royazrie said...

ya ampun lewat juak pemalas ompuan ya juak yunk...pande make pandelah cuci dik pun owwh...tok nak ngarap org indah gik...

aih2 kmk gik emo tok..huhuhu

Najwa H. said...

Yobih, mok dah berkulat wana ijo kunin oren. Wek. (o.0)

BOh cuci Kak zie! tandah nya urang cirit entam benda ya dah berkulat. wakakakakaakaka~

shahrul said...

hahahah..episod suroh menyuruh eh kak...tu biase...kalo Miss D tanye,akak selamber je jwb cmtu.heheh..

:p