Bila Dia Berkebaya.... :)


Advance kan bebudak zaman skrg nih kan uols. Dulu zie time baya² Keera nih...mane koooo org reti nk berfesyen². Asyik baju kurung bunga², kurung bungaaaaaaaa² jek memanjang...hehe.

Tp dak skrg nih, bile emak² tanya nk wat baju raya ape taun nih. Sure say nk kebaya, kurung fesyen, etc...vavavava. Advance okeh! Byk perbezaan antara dak zaman skrg n dulu ek

...kerrrr zie sorg je yg gitu eh...miahahahaha :D




She's my one n only neice yg dari sama mak, sama bapak. If niece yg dr sama bapak...ade byk weh...hehehe :D Untung arr jd the only niece nih kan. Sume kasih syg tumpah kat die sorg je :)

...sweet kan Keera berkebaya. Suke tgk :)











Redbloodsnow Copyright©
<--- Nanged it if u like. Thanx :)

14 comments:

Ena said...

betul tu zie.. akak dulu pun mana ada berkebaya bagai di zaman muda.. huhu..

lawo la kebaya keera tu..

Anonymous said...

Kebaya = seksi

eLLy said...

Cantek.. kalah ko zie.. wakakakakaka

A.I said...

sama la ngan anak aku si along tu. kalau nk bergaya, mmg dia nombor 1! kasut tumit tinggi kalah aku punye. lilit tudung...hui..kalah si yuna. hahaha

Softtouch [Hanim] said...

cntik..pndai bergaya keera nie..zy pun sama mcm zie dulu xreti berpesen2 nie

Tie HT said...

auww..cute nya berkebaya..boleh ngorat :)

tgsaqura said...

zie pon ape kurangye..cantik..:)

Unknown said...

yong je xde kabaya lg dlm koleksi..blom kurus sepenuhnya..hehe

Asmi Asmidar said...

i love kebaya. .
always look ayu jer. .

pRincESs_N said...

x lame lg die da ank dara...baju zie plaks die tumpang mlarams...time tu zie da boyot2...ngeee...

Anonymous said...

keera iye name beliau !hihi =)

CHU MAJORFLAVA said...

baju keera geti sedang dgn kamek.hehe

ardinihumaira said...

aku masa kecik sehelai je kebaya masa darjah 4 ;p sian kat aku

Unknown said...

mmg advanced bdak skrg ni yang..
aku dlu pn mana la reti bpesyen segala ni..
apa mak aku sarungkan..
aku rasa smua ok jaaa..
skali tgk balik bju smua tuh,,
lucu