Hari² TAK CUKUP TIDUR... Arghhhh!


**Pic sumber google**



...semalam Zie dpt tido. Itu pun around jam 12 gitu :( Lena Zie tido semlam taw....as a result, bangun² tadi...mata still mogok nk tido. But what to, nk gi kerja...

So menjawap lerrr dia mengiyau pening tanda mogok weh...adoiiyaaiiii. Nak sambung tido balik kat opis nih, dah x leh dah. Sbb nk autopublishkan suma entry n iklan org...huhu.

Flu sudah :( Rasa nak demam pun iyer :(











Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Izanty Collection
-->> Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-->> Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©
<--- Nanged it if u like. Thanx :)

6 comments:

Ena said...

alahai..

sian zie.. akak pun ngantuk gak ni zie.. irfan tak sihat.. huhu

makan ubat tau zie..

ardinihumaira said...

aku lak ngantuk pasalnya berjaga hari ni ada presentation. jahat ah lec aku. masa final exam pon ado pizan. tak gheti bahasa aku nak study revision bagai subjek lain. menyampah aku. huu

bspotgurl said...

i akan ngantuk giler on every monday je.. sebab terasa malas giler nak gi keje on monday morning

Unknown said...

try b4 mok tidur minum tea panas campur lemon.. kot boleh rasa fresh then leh tidor nyeyak.. ceh betul ka petua aku tok..hehehe

pRincESs_N said...

aku pon ari2 tdo 12 lebey...leka beborak gn za smpai x sdar kul12...huhuhu

azzey said...

Zie: aku ngantuk gak nih! tp gigih gak nak berblogwalking!