Merembat Shawls + Menuntut Ilmu BerShawl Dgn Ika Di Youtube


**Click to go to Stylish De Shoppe**


Semalam Zie merembat shawl kat Stylish De Shoppe. 2 shawls Batu Besar Kristal kaler Red & Black nih. Murah kau dia nyer shawl price.Plus postage lak tue...tuh yg zie syorga aje shopping kat ctue...hehe.

So memandangkan Zie ni still bodoh² nk bergaya dgn shawl. Harus koooo nuntut ilmu di youtube. Last² tuturial dar Ika Radiusite gak yg mencuit hati ^_-












Tadaaa!!! Zie suka gaya shawl yg di ajar leh -->> Ika Radiusite nih. Simple n tak terlalu terbelit² ^_- Kalau yg terbelit² tu, KUASA mak noks..haha

Soo THUMBS UP kat Ika. Dahlah muka lawa. Jeles! Haha













Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Cute Baby House
-->> Click SINI utk view
blogshop yg menjual product2 bayi
yg bermutu dgn harga yg berpatutan.

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-->> Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

15 comments:

zaza ismail said...

nak tgk akak pakai pulok...huhu

Vivian said...

kmk pun menuntuh dari utube koh..sikpa..belajar

farah said...

kakzie ! tak sabar nk nengok kakzie pakai shawl tu ! gegegege mesti comeeel.

s.y.a.r.q said...

kak zie..mmg lawa tuan ajar pakai shawl tu..uhuu..jeles je nengok dye pakai mcm2 mane pon lawa :)

ardinihumaira said...

t ko pakai.. aku nak tengok... aku suka tengok orang pakai. tapi aku nak pakai liat sikit. heeeeee ;p

Bee said...

hehe akk pun tk fandai ber shawl nih!

Wahidah said...

wai pun dh order zie

erienz said...

waduh...lom pernah sekali akk cuba pakai shawl ni...cantik dan kemasje diorang pakaikan...

Izzatul Azma said...

aku pun br tgk web stylish tu. nk rembat slendang gak.. aku g tgk sbb nk beli inner hitam cam ko tu. hihi. aku pakai inner yg xde awning tu sokmo la terkebelakang2. geram betul. mbe nk beli inner yg tutup leher tu je kot. senang.

AmirFX said...

Thumbs UP untuk Ika.. haha...

Unknown said...

aku bershawl main lilit sndri ja yang.
hahah..

mls aku mo view2 d video ni..
tenet mcm hampeh.
huhu

ain wahida said...

haha saya pun tak pakai sangat.
tapi suka tengok orang yang pakai shawl macam macam gaya tu
entah macam mana diaorang buat
*jahil -,-'

azzey said...

popular skrg shawl mcm gini...:)

zazahashim said...

yup, she's gorjes sgt..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

aritu aku pakai de org panggil aku bienda!! nyet tol larrr!! hahaha...
tq for da info.....pasni nak pakai cenggini lak ah..!!