Weehhoo CUTI! Pssttt...Ada Cara Pemakaian Shawl Gak :D



Salam jumaat and morning my beloved blog's readers ^_^ Pssttt pssttt...org cuti taw noks. Saat uols read this entry, org stil tido berdengkur kat umah taw. Almaklum lah kan...sarawak public holiday..kehkehkeh.

..tp uols dont worry ea. Org dh sediakan autopublish entries utk pastikan blog org tak sepi tak berlagu. Hikhikhik. Eh chop, awat kau terORANG-ORANG nih zie woi. Eeyyeewww!

SOOOOO no me! Hahaha. Saje je :P




Oh ye, Smlm zie found this simple + nice tutorial ttg nk pakaikan tudung ala-ala Hana Tajima. Sooooooo nice weh. So jommm sama-sama kita melaram berala-ala Hana Tajima's style...HAHA

...Zie lak, DEFINITELY akan try this style! Tungguuu....









Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
KamiHerba Blogshop
-- Tempat menjual product2
kesihatan spt Foot patch, slimming
soap dan byk lg. Click -->> SINI to
find out more :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

12 comments:

ardinihumaira said...

haha aku pepagi buta dah tepon2 D aku soh bangun p keja rupanya cuti weh. sian aku haha

Danial Marzuki said...

ala kejelezsan melanda...asalla sana boleh cuti, patutnya semua sama je..keke

Unknown said...

i nie x bole nak pakai jenis mcm tue,
nampak sgt x sesuai,
huhuhuhuhuhu.....

sarah mohamad said...

niceeeee! saya baru try buat hari tuu tapi tak jadiiiik!tension! hiks

Tie HT said...

comel nyer girl ni :)..
tp style yg zie pakai
lagi cun :)

weenween said...

k.zie..saye mmg tercari2 care nak pakai shawl stail gini..heee..thanks ye k.zie share vdeo ni..selamat bercuti ye..=)

Izzatul Azma said...

boleh lah ko try gaya ni yangg.. kalau menunggu aku ajarkan, mmg smpi ke sudah x sempat2 nak buat tutorial. ehehe..

selamat bercuti!

Zura Tahir said...

senangnye...

Unknown said...

wooo cumil ah!

zuneta said...

nak cuba jgk nnti...suka2..!! ala zie...zu bahasakan diri "orang" juga ngan family...hehe...

Myra Jay said...

Nak gak try..hehee.. TQ Zie:)

Areyoudys said...

wa'alaikummussalam..
wah!
shawl. eh. saya selalu cuba pakai serkup apa benda entah yang orang perempuan selalu pakai dala tudung tu. haha. cool gila. buat pakai tutup rambut masa basuh kereta.

adik saya nampak, dia rampas balik. haha

cool~

XD