Qaisya Balqis Collection Campaign #2 (1st Entry in May 2011)


Shawl Sakinah
Kod: SS04BW
Harga: RM32 (excluded postage)

Status : Available

Keterangan: Shawl nie gabungan material cotton & polyster. RECOMMEND sgt-sgt! Untuk digayakan pada majlis-majlis konvo, kenduri kawin dan dinner :)

For more Shawl Sakinah, Please click -- HERE!



Shawl Cotton
Kod: CC02WH
Harga: RM18 (excluded Postage)

Status: Available

Keterangan: Stock limited ea uols. Kena rembat cepat² :)

For more Shawl Cotton, Please click -- HERE!



Tudung Segitiga Sahara
Kod: TS08P
Harga: RM32 (excluded postage)

Status: Available

Keterangan: Juntaian di hujung tudung ini sgt cantik kan :) Stock ni cepat hbis taw. So cepat rembat if berkenan. Oh ye, tudung ini bermaterialkan cotton ^_^

For more Tudung Segitiga Sahara, Please click -- HERE!




Shawl Chinta
Kod: CN05LP
Harga: RM18 (excluded postage)

Status : Available

Keterangan: Shawl ini bermaterialkan cotton. Sgt cantik dan selesa di pakai :)

For more Shawl Chinta, Please click -- HERE!




Belt Comel
Kod: BT08
Harga: RM25 (excluded postage)

Status: Available


For more Belts, Please click -- HERE!




Seller Details :
1) Website : Qaisya Balqis Collection (Click to view)
2) Order Form : Click Here to Order
3) H/P: 019 - 3711823 (SMS Only)
4) FaceBook Fanpage : Qaisya Balqis Collection (Click to view)






Disclaimer :-
--kesemua gambar diatas di tayangkan
dgn izin Qaisya Balqis Collection





** This advertisement is brought to you by Redbloodsnow™

2 comments:

::PoRcUpiNe:: said...

cun-cun jgk:)

Ardini Humaira said...

lawa la dia pekena shawls.. aku teringin sangat tau nak bergaya tapi aku sangatla busy la ni. aku rasa tunggu aku jadi bini orang t aku sempat bergaya. ni busy ngan blog ngan buku.. lagi 5 minit nak ke kelas baru aku bersiap mana nak dapat bergaya bagai hehehe... t aku p menuntut ilmu pakai shawl ngan ko eyy yunk.. eeeii tak sabo aku nak g sarawak :D