Arrora Salwa - "Resign jadi Polis...Pilih jadi Penyanyi"



Sejujurnya lah uols, zie tak kenal siapa si Arrora Salwa ni :D Artis baru kot uols. If Arrora ni artis lama...means artis suam² kuku lah jawapnya. Wahhhh statementttt. TETTTT! :D

"Saya rasa cukup selama tujuh tahun saya berkhidmat sebagai anggota polis dan sekarang masa untuk saya mengikut kata hati saya dan mengejar cita-cita sebagai penyanyi" - Arrora Salwa

Alahaiii...bg Zie lah uols, Sayangggggg arrrr dia resign polis. Polis sampai mati still dpt duit ape. Plus dan berpangkat Lans Koperal, beso wooo gaji. Dlm 2K gitu gaji bersih kalau tak silap zie.

Syg nah arrr. Jd penyanyi...tak menjaminkan masa hdpn.

"Saya tahu kerjaya nyanyian tidak menjamin ganjaran lumayan atau pendapat yang stabil, tapi saya ambil risiko itu sebagai cabaran," - Arrora Salwa

Itu lah...her choice and decision. Have to respect la kan :) Who knows dia akan jd famos amos cam tokti ^_-










Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

12 comments:

zuneta said...

selalu apa yg kita wat,,,kena ada minat, baru ada kepuasan...mungkin dah lama dia nak jadi penyanyi...dan masanya dah sampai skrg...hehe...zu pun tak kenal dia ni sape...

harita said...

xpe . dah itu pilihan dia . mungkin dia serasi jadi penyanyi

visit my page if u like
http://athirahshariffudin.blogspot.com/

Unknown said...

tp lagu dia sedap gak hehehe

asha said...

hem, sygnya..bagus merik keja ya ngn kmk jak.dpt temu ngn laki kmk.hehehe...ari ya ada lah tek pg interview polis.adus, mencik eh.cidak ya senyum2 jak,kmk kureng tinggi upanya..**sik mok ngakuk dirik pendek**..haha.auk, dah besar gajinya zie.

Thristhan.com said...

She looks like someone who can sing or model. She'll be a bad cop actually, most guys will probably flirt with her instead of taking her seriously :)

fairus said...

sorry lari tajuk : magnet sudah diterima. TQ. Saya punya dah sampai ke tak? kalau tak sampai jugak, kenalah saya guna pos laju...

lieynanilaz said...

suka dengar lagu dia..best...:)

[sutera kasih] said...

owhhh nya tok duhal digembar gembur nyanyi sora manjakkk yaa..mbak lagu ahmad nak?

Myra Jay said...

Ambik sbg 1 cabaran or nak glemer cepat..
Kerja Polis dah elok, nk jadi penyanyi yg belum tentu sora sedap...heheeee tetttttt :)

Ardini Humaira said...

aku tengok dia punya talent sesuai jadi artis hehehe

Unknown said...

mmg sayang ah dia resign jd polis...
skrg ni polis masyuk kan yang..
hihi..

xpa lah, mgkin dia mo jd reeetiss. hihi

sarah mohamad said...

bagi saya tu keputusan yg tak bijak! apa2 pun tu keputusan dia, kita hormati jelah :D