Jadi Dak Kecik No.2 ^_^ Heee Heee



Hehe...dak kecik yg sememangnya dak kecik sibukkkk je nk beli barangan Angry Bird utk di jadikan koleksi. Zie plak punnnnnn tak nak kalah weh. Nak gak kooo aku berkoleksi Angry Bird bagai...HAHA

Penangan games Angry Bird dlm hidup zie mmg sgttt lah kuat. Hiksss :D








Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
CIKGU LANGSING BLOGSHOP
-- Click SINI Blog Cikgu Langsing adalah
blog online yang menjual pelbagai produk
kecantikan & slimming dengan harga yang
berpatutan ^_^

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

9 comments:

CHU MAJORFLAVA said...

mek pun sama...weeee....

Roxy said...

geram je kan men game ni..hehehe

Unknown said...

bhahaha AB fan jugak zie ni..samelah dgn ank buah partner kf..penuh dah umah beliau dgn AB bagai..hihihi

msredcheesecake said...

msredd pon ade penyakit yg sama...hheee

AmirFX said...

Lamak dah kmk sik main angry bird...

eVa said...

yahhh.. kmk nak meli patong nya.. kat apot besar da jak.. teringin nak meli.. p engkah cne kelak.. ahhaha

pRincESs_N said...

aku x to sal games ni..tkt tjebak..hihihi

Ardini Humaira said...

aku penah men game ni kat hp adik aku. baru aku faham nape angelina jolie addicted ngan game ni hehehe

Myra Jay said...

Myra pun arini ofismate dapat mooncake angry bird, sooo sweet..

Esok entry nya :)