Johan As'ari Terasa Dikatakan Culture-Shock


**Sumber gosip dari Gua.Com.My**


Uols ingat lg tak entry gosip zie ttg Izreen Azminda yg bertajuk --- Hisshh... MALU Baca Statement Izreen Azminda Terhadap Johan Asaari a.k.a Botak (click to view). So ini plak statement balasan Johan As'ari ttg isu tersebut...

“Memang kami berkawan rapat tetapi belum lagi sampai tahap bercinta. Saya sendiri tidak menyangka akan keluar artikel sebegitu...."

“Bila saya hantar SMS, dia tidak balas. Sebagai seorang teman yang baik, kenapa mesti nak tersalah anggap..." - Johan As'ari

Sah lah yg Johan n Izreen takde apa² hubungan cinta. Yg si Izreen tu terover feeling, apa kes???? Kang jg cam Pian Cecupak plak kang nnti...baru taw.


“Saya hairan kenapa bila saya SMS dia tidak balas. Saya risau juga tetapi dalam waktu yang sama saya berfikiran positif dan saya anggap mesti dia tengah sibuk menjalani penggambaran drama. Tiba-tiba keluar artikel sedemikian hingga dia kata saya “culture-shock” lah, saya terasalah juga." - Johan As'ari

Haaa...tu la kannnn. Tetibaaaa jek kata org culture-shock si Izreen tu. If zie pun di kata gitu. Of course terasa, noks. Tp kan...tak leh gak salahkan izreen yg terover feeling dgn Johan ni.maybe cara layanan Johan terhadap dia ke arah itu kot.

...so she's read a wrong signal, maybe :) Who knows kan ^_- Haishhhh...johann johan.









Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
MAIRA & MICA COLLECTION
-- Click SINI Tempat menjual
pakaian dan barangan baby yg
sgt cantik dgn harga yg berpatutan :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::







Redbloodsnow Copyright©

16 comments:

Cik Renex said...

lamanya tak mengomen kat blog sis zie ni..

:)

suka statement sis ni she's read a wrong signal

Admin said...

mcm2 hal artis kita ni hehehe

Cikrosecute said...

Betul tue...hihihi kadang2 lelaki nie..suka buat perempuan ada perasaan kat dia...

Unknown said...

hehe..sian dua2

sweety_nur said...

aritu pian cecupak skrang botak plak....artis2......macam hal....

athirahassin said...

kisah artis mmg x pnah abis.. heheheh

fiQRa said...

sape azrin azminda eh? lupa lah rupa dia.. hehe ~ nampak sgt ketinggalan zaman ..huuuu

Tie HT said...

setakat belakon ng fasha sanda dikira cultural shock..keh3, tah hape2

cik ika said...

SUKE BOTAK..HENSEM..

fieda said...

haha..botak kan hensem...risau takut terlepas la tu..

ainasuhana said...

biase lah tu.. takut kehilangan. hehe

mrs kayrul said...

lain benar muka botak bila dia ada rambut nie

Ardini Humaira said...

cinta la namanya tu hehe

Unknown said...

ini mesti sbb izreen tu sbnrnye ske kat johan kan..tapi caover2 la kata kawan rapat bagai..hoho

eVa said...

kuikuikuikui.. sbb ya xbrapa mun bermsg.. kta xtauk gne intonasi n apa sbenar d maok kta dalam msg.. kdg2 msg ya x disampai apa dmok kta.. boleh menyebabkan salah phm.. hohoho

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

ummm cian kwn ..umm mun cita pasal hati dan perasaan tok susah cikit .. huuuuu