Blog Ku Berwajah Baru :D


Tadaaaa! akhirnya...berjaya gak zie buat perubahan baru pd blog zie ni. Kalau previously...background blog appear cam "blackout" gelap gelita takde karan. Skrg.... NAH! ai pasang lampu merah yuuu.

...terang terang benderang merah menyala terus kooooo blog ai dah. Hikhikhik. Amacam...uols suka tak dgn wajah baru blog zie ni??? :P Kerrrr...more prefer yg old one??? Tettttt! hehe.

BTW, perubahan blog still dlm proses "renovate" ek uols. Baru 80% siap :P Tunggu free sikit, baru renovate lg :)









Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
JUTAONE BIZ
-- Click SINI sekirannya anda berminat
utk mendapatkan side income. Jom jd
usahawan Vemma :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
----- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

15 comments:

Tie HT said...

wow! semakin merah menyala gitu zie :)

Unknown said...

akak renovate bpe kena byr?hihih kidding...sedang menanti renovate akk selesai :D

nadia farahida said...

yang, kalau ko nak tau kan. aku boleh dikatakan hari2 bukak blog ko sekarang selepas aku tau ko pregnant. jeles gila yang. bestnya. baru je kawen dah nak dapat baby. sebelum ni macam xberapa nak rajin mengomen. aku baca je. hari ni macam gatal tangan. hehe. ko jaga diri elok2 eh yang. muah!

Zie Madini said...

NADIA
--> haaa maybe ni mesti terkena aura wajah baru blog aku ni kan. tu yg tgn ko jd gatal nak ngomen tu. hahahahaha :D

Alhamdulillah yunk. rezeki aku n dillah ALLAH SWT bagi awal. ko jgn risau ek. turn ko insya'ALLAH akan dtg. aku doakan ea :)

lieynanilaz said...

merah menyala....tapi cantik!!

eita said...

merahnya mak ngah.....ingat berenti kat traffic light tadi..kih3...

Mysara Ab Rahman said...

mmg merah menyala btul..hee

Yumida said...

kaler ngap sayot..merah menyala....kmk pn dlm proses nk molah header baru..gik cri idea

khalila ishak said...

alalaaa..... comel la header die ^_^

AmirFX said...

Kacak... Rona merahnya soh kacak.. Kmk peminat kaler merah juak.. hihi.. :p

nadia farahida said...

yang, memang header ko kali ni mengancam abis tapi aku mengomen dekat sini sebab memang aku ikhlas nak bgtau ko yang aku sekarang macam suke gila baca blog ko. nak nak tentang perubahan cara ko pakai tudung. cerita pregnant ko. cerita pasal kawen duk jarak jauh still boleh pregnant. aku yang hari2 hentam ni pon xterlekat2 lagi. HAHAHHA ;P

Zie Madini said...

NADIA
--> Wakakaka. tergelak besar lak aku bila baca statement last ko tu "... aku yang hari2 hentam.." haipp...censored. Wakakakakaka. belum rezeki lg tu yang.

Alololo...terharu plak aku bila ko kata ko skrg ni suka gila dh baca blog aku. rasa cam malu tetiba ler plak aku. hehhehe

thanks yang :) hargai ssgt ^_^

cik chinta said...

perghh....trus cerah mata nk baca

Unknown said...

SETAILO! XD

Cikrosecute said...

memang cantik...terutama header...