Akhirnyaaaaa!!! Kau Ku Miliki, Dragon Ball : Battle of Z




Akhirnyaaa... jumpa gak aku dgn games PS Vita Dragon Ball : Battle of Z ni uols. Aku suruh adik ipar aku tolong carikan di KL. Yg ni bukan 1st hand... coz tak tahu gak nape supplier dah stop ambil games ni. Cari kat mana² pun, tak kisah di online or di kedai... semuanya OUT OF STOCK

...tu yg suruh adik ipar cari yang 2nd hand pun takpe... janji ada. And seller tu terlampau nak charge zie utk 2nd hand. RM140... uuwaaaa. Mahal lagi dari price first hand kooo. Huhu. Alasan dia, coz hard to find benda alah ni.

Aah memang setuju. Sangattt sangatttt payah nak dapat. End up... rembat je lah. Mintak husband tolong byrkan separuh...hahahaha :P Mengelat tak aku? Hiksss...




Soooo excited kooo aku nak main. Terus main time kat rumah mentua...hahaha. Hari tu adik ipar kirim kat abg ipar aku since abang ipar nak balik Kuching. So jimat part postage... hehe. Biar dapat benda alah ni, apa tunggu lagi... terus torai mak noks. aharksss




Tp yg tak bestnya. Husband guna kuasa veto conquer games dragon ball kesayangan aku ni. Huhu. Since di rumah mentua, terpaksa koooo aku mengalah. Hehe. Takkan nak berebut games depan mentua kan. hahaha




selfie je lah. hehe. Kau tengok hubby ai tu...layan nah dia main games aku. Mentang² ler dia bayarkan separuh.... huhuhu. Susah kooo games ni. Still stuck kat Mission 18... uwaaaa. Bunuh², hidup balik. Bunuh², hidup balik geng Z fighters... nyampah nah.

....sudahnya cari camne cara nak defeat Z fighters utk Mission ni (aku jadi Frieza utk Mission ni) di youtube. Rupanya kena fokus bunuh Goku dulu. Bunuh sampai 5x...baru dia tak hidup balik. Lepas tu baru bunuh Z fighters yg lain.

But still... aku still stuck. Uwaaaaaa. Susah nah :(





1 comment:

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

Waaa yunk .. c sangka ktk tok suka juak main game .. salute2 .. piwett