Happy Chinese New Year!




Happy Chinese New Year khas buat my Chinese relatives, friends and colleagues. May your life be free of worry and fear. Instead, may you have happiness, good health and success all year! ♥ シ

...last jumaat hari tu, pakat ajak colleagues yg sekepala bergambar. Hehehe



Ceaaaa.... bila dihimpit oleh orang orang muda nih, terasa diri kembali muda ala ala zaman 20an gitu...aharkksss! Kasi can arrr kat aku nak fefeeling muda dow... bukan selalu. Hahaha.






For the first time semenjak kerja kat opis aku ni hampir 14 tahun.... inilah pertama kalinya opis aku berhias hias bagai gnie. Hihi. Selalunya nan hado. Kalau nak harapkan aku, sorry naik lori lah aku nak menghias. Nak buat CNY cards dah sekian weh. Mana nak kejar dgn dateline, meeting lagi...haishhh.


.....ni bahagian Service Team yg merajinkan diri dorg hias hias. Tapi... dorg ada masa, tak apa. Hihi. Boss dah bagi hint, gawai nanti... hias juga kalau boleh. Kahkahkah....rasakan uols bahagian Service Team. Siapa suruh...


Takpe... ceria sikit opis. Baru mood season celebration gitu. Apa apa pun.... dah mula start kerja dah hari ni... huhu. Ngantoknyaaaaaaaa