Mikayla di Nursery




Amboiiiiii kau Mikayla... Manis senyum dok ngaco orang bujang sebelah tu. Haha. Kalau tak silap, Danish nama kawan satu nursery dia tu. Semua gambar² dalam post entry ni dari Cikgu Rina dia ♥ 




Again....gambar mereka berdua. Was wondering, bila dorang dah besar nanti...tetiba jer berjodohan tanpa sengaja...eh! hihi. 





Seronok ler Mikayla bila dah umur tahun² nanti.... ramai kawan². Bila dia dah masuk tadika nanti, rasanya takde kot dia drama menangis dihantar ke Tadika sebab dah terbiasa dari kecik di hantar ke nursery. Bila terima gambar² Mikayla dari Cikgu Rina dia, tenang je rasa....sebab tahu anak dalam jagaan yang baik di situ....InshaAllah.



Inilah dia Cikgu Rina dia ♥ 



Cikgu Ena | Cikgu Ogy | Cikgu Rina


Ni lah cikgu² yang ditanggungjawapkan jaga babies di Nursery tu. Lega selega²nya Zie bila tahu ketiga² cikgu ni sayangkan Mikayla bagai anak sendiri. Dan Zie tengok sendiri Mikayla happy je bila di pass kat dorang setiap pagi. Zie doakan dorang bertiga berjaya dalam kehidupan dorang dan dimurahkan rezeki dorang bertiga.

....jasa dorang dah jaga Mikayla dengan baik, penuh kasih sayang... tak dapat Zie balas dengan wang ringgit. Hanya Allah je dapat balas jasa dorang. Uols pun tahu kan, camne perasaan Zie bila nak terpaksa hantar Mikayla ke nursery. Sebelum Zie start hantar, setiap hari nangis...takut Mikayla kena dera la...dibiar nangis tak di pujuk la.

Fobia koooo coz kan banyak kes gitu² di nursery. Bila kita serahkan segala² pada Allah swt dan yakin dengan perancangan Allah...nah, dapat babysitter yang ikhlas berkerja ♥ Syukur tak terhingga Zie. No more tears tentang urusan penjagaan Mikayla lagi.

Zie pun dapat bekerja dengan jiwa yang tenang ♥♥♥


No comments: