Mikail Turns 7 : Birthday Preparation ♥






Sampai sudah goody bags, cupcake covers, cupcake toppers (actually cupcake toppers ni tak di pakai nanti kot...ada sebab dia 1 set dengan cupcake cover tu haaa...huhu) dan Spiderman stationery set ♥ Spiderman stationery set tu, beli dari local seller di Shopee. Yang lain tu, directly from China. Cepat sampai, tak sampai 1 minggu tunggu.

Birthday tahun ni, Mikail request nak sambut di Kelas dia, sama² dengan kawan² dia. Baiklah. Menurut perintah. hihi. Memandangkan Ustaz kelas dia kata, makanan jangan terlampau heavy. So Zie tempah cupcake je lah untuk ganti birthday cake Mikail. Janji ada celebration di kelas dia.



Zie tempah kek exactly macam ni.
Harap once siap nanti hasilnya exactly
macam yang ni juga... InshaAllah.

Kek Spiderman ni plak, khas untuk weols sekeluarga. Just sambut kami anak beranak je. Bawa Mikail makan di luar, bawa kek ni sekali....then sambut di kedai makan je. Ala kadar. InshaAllah tahun depan, kita sambut di rumah sendiri dan akan throwing a birthday part buat dia.

Cake pun Zie order size kecil je. Below checklist untuk sambutan birthday mikail yang ke-7. Mak akan cuba sebaiknya utk buat Mikail happy. Bersederhana ye, nak. Janji ada sambutan dan tiup lilin. Tak payah mewah² ye....


• Goodies Bags ✓ 
• Goodies Bag's Gifts 
   - untuk Kawan² ✓
   - untuk Cikgu²
• Goodies Bag's Sweets Treat
• Cupcake Covers ✓
• Tempah Cupcake ✓
• Tempah Birthday Cake ✓
• Birthday Stickers 
• Birthday e-Card & Thank you Tag


Haaa tu dia checklist untuk birthday preparation yang Zie perlu sediakan. Yang belum ada tanda ✓ tu, bermaksud belum lagi ada tu. Akan Zie ikhtiarkan nanti. Goodies bag's gifts untuk cikgu² tu belum tahu lagi nak beli apa. Mesti bagi yang dorang akan selalu pakai. 

Maybe akan bagi pocket mirror untuk cikgu perempuan dan pen or butang baju melayu untuk cikgu lelaki kot. Maybe la....tengok camne nanti. 




1 comment:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

good luck for birthday prep & happy upcoming birthday to mikail..!