Robot Bumblebee Buat Mikail



Lamaaaaa dah Robot bumblebee yang bapak dia belikan untuk birthday Mikail yang ke-7. Baru teringat nak buatkan entry tentang dia untuk simpan sebagai kenangan. Hihi. Birthday dia yang ke-6 tahun lepas, bapak dia belikan dia Robot Optimus Prime. Lawa giler taw!

....ada masa Zie gambarkan ye.





Tadaaa!!!! Seee....cantik giler. Material dia besi.Terjamin tak cepat patah mahupun rosak. Unless Mikail main super kasar lah...then baru rosak. Harapnya tidak lerrrr. Bapak dia memang sengaja belikan dia Robot Transformer ni....untuk di jadikan koleksi.

....senang bila dia dah besar nanti, ada dah koleksi transformer dia. Next year dengarnya bapak dia akan belikan dia robot penjahat plak. Baru best, ada hero... ada villain gitu.





Manual guide untuk bertukar jadi kereta. Sumpah! Fail aku part follow manual ni. Mikail pandai....guys. Sebab tu ler permainan ni khas untuk guys. Kalau Zie...bebal nah nak pasangkan dia jadi kereta. Nyampah! Haha...




Bapak dia beli dari Shopee je. Direct dari China ada murah sikit berbanding di pasaran Kuching ni. Untuk brand dan kualiti yang sama camni, almost RM300 harga dia. Not worth it! Better beli je di Shopee and direct dari China. Ambil masa around 2-3 minggu untuk sampai.

...takpe. Janji murah lagi dari harga pasaran, Kan. Syukur sesangat adanya Shopee ni. Dah pindah ke rumah sendiri nanti, bapak dia plan nak belikan almari kaca hiasan untuk letak benda alah ni. 



No comments: