Showing posts with label Bomba. Show all posts
Showing posts with label Bomba. Show all posts

Gara² Cable Elektrik Short-Circuit Semalam... Terus Mii Mooo Mii Mooo Bomba Dtg :D



Siapa yg ada add zie di Facebook, sure ada terbaca status zie mengiyau ttg opis blackout. Semuanya ada berlaku kebakaran kat buiding opis weols ni haaa. Menurut eye witness, besa lah juga api tu.

...siapa yg call bomba ni pun tak tahu lah..hehe. Teruja ler plak tgk bomba dtg..kehkehkeh :D






Tueee anggota bomba sdg terdongak² tgk bahagian kabel yg terbakar tu. Zie tgk cam sia² je dorg dtg. Coz ye la...bukannya ada kebakaran lg pun :D Zie nk puji lah dorg ni...why? Coz super cepat wooo dorg sampai.

...Tak sampai pun5 minit. Tu mmg sepantas kilat ler tu ek :D






Bila technician sesco sampai...baru dorg blah. Dah tu sempat plak ngorat org weh...ceh! Dasar. See the ring on my finger? ---- IM ENGAGED ye. So shuhhh shuhhhh, main jauh jauh...HAHA :D












Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Stylish De Shoppe Blogshop
-- Click SINI utk view her
blogshop :) tempat menjual
anak tudung, shawls, baju
etc yg cantik2 dgn harga yg
berpatutan dan murah. Berbaloi2!

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©