File Organization


Hehe...nyempatt tueee buat conteng² kat board playing for kids tuh ea...aharksss :P Nih kat popular bookstore. Nak cari cardstock n file wat letak ke semua cardstock² nnti.






Ahernyerr...terserempak gak zie ngan paper trimmer yg bersize pjg A4 nih taw. Sekali cek rega....ya ampunnn, parkinson aku nokss uiiii. Mahai wuiii...ketaq ketar tgk...sobsobsob






Rembat sudahhhh ^_^ Yg paper trimmer tuh, kimslm jek lah dulu. karang² tunggu ala² aku kaya aku kaya baru org rembat ah...hehe






Tadaaa!!! Nih ler file organization yg Zie rembat. Hanye ade kaler papel yg seakan pink nih, kaler kuning n kaler ijo sajork. Nan ado kaler merah...huhuhu.





Haaaa kan kemas sume cardstock² zie letak dlm tuh. xde ler yg rosak bagai lagi dah...hiksss. Felts pun zie letak dlm tuh gak. senang ckit ^_- winksss. perlahan² kooo zie belikan equipment utk bercrafting nih noks...

...mcm nih ler cara bg org² yg sederhana mampu. Kene rembat satu satu tiap² bulan. alangkah indahnya ek dak² kaya. Anytime jek leh rembat ape yg dorg ingin...cisss, jelessss..hehe :P


















Princess Redbloodsnow Copyright©

14 comments:

ddy the writer! said...

utk ape tu?

suezen said...

zie...kan bgs hidup secara sederhana..if kaye..lum tentu bahagia:D

Unknown said...

huish..
aku pown rembat pelan2 yunk...
x mampu nk ada semua sekali..

huhuh..
td dh rembat felt fabric lagi..
weh, nnt aku cari balik tutorial yang page navigation tuh...

kalo x silap ambil refer dr org..
nnt carik..

hihi

ftrhd said...

awal-awal memang susah-susah dahulu...nanti lama2 kaya a..don't worry.. hehe apsal obses sangat dengan merah?

Jom Join Kontez Dialog Kelakar!

Vivian said...

nang rajin..kmk dlok gia aih..

tp kinek..mmm...apa di bz kamek kah..

Anonymous said...

wah3..teribgin gak nak organize file2 ni..tp entah bila..emmm

farahfatihah said...

zie jgn lupa tau cara ikat reben huhu

saya_arief said...

bez maen bende lam gmbar yg fez tuh..
suke main yg anak buah pnyer..haha.

ardinihumaira said...

hiksssss sebagai pelajar, aku ado fail tu.. aku punya kaler pink, deen punya kalaer itam.. hehe.. :p

:-: LilacMessy :-: said...

kale pepel seakan pink.. heee.. mmg susah kn nak beza 2 kale tuh.. bole juling deh..

^_^

cn said...

cra akak mcm cra anin.. rembat stu2 dulu..

takde la meraung bila smpai tgh bln t.. =]

pRincESs_N said...

aku br bli file PINK...ngeh2...

shahrul said...

pelan-pelan kayoh kak...sikit2,lame-lame perfect la smua item crafting akak..

=)

dilakochan said...

Elok lah cara zie ni.. sikit2, xmembazir kan..
and takdelah terasa sgt kuar duit.

At least beli sikit2 xde lah rase semak sgt, kemas lah hah cmtu gaya! ;)