Kompom Bertempiaran Hantu Jembalang Lariksss


Bile kesemua tetamu dh selesai mkn, sesi mengazankan rumah berumah. Ade 4 org yg mengazankan. Tuh kompom kepanasan setan jembalang yg dok nyorok dlm umah along lari lintang pukang kan...hehe.

Leh Zie bayangkan...hiksss :P






Ceaaaa....bergambo ngan bakal omak mentua nampak ko syg...winksss winkkss. Yg omak zie pangkukan tuh adalah anak tiri abg kpd kakak ipar zie. Yg dok sebelah kanan dlm pic tuh lak, tuh anak buah zie, Keera.

dn yg sebelah kiri dlm pic tuh, if ko eksen² x kenal n tanya sape, mmg SAH aku bg kaki taw...haha







Eh...baru pasan yg Mak zie n dillah same² pakai baju biru. cewahhh..dh berjanji kerrrr...aharksss :P






Inilah die tuan empunya rumah yg di azankan. Along n my kakak ipar, Nuri ^_- winksss winksss.















Princess Redbloodsnow Copyright©

15 comments:

[sutera kasih] said...

mun kmk dolok..pindah rmh..
masa subuh2..nyaman2 gik ya tido.
mak bangunkan..apa lagikk berpindah la mek org tekk..ekot pantang datok ninik tek nakk hihi kak ya barukk ngazann rmh

Anonymous said...

kalau jembalang u dah lama kene kacau real punya ok siap zahir lagi rupa dia depan u..jembalang tak mainla dok rumah orng weh...ape kelas, depa nak own the territory tanpa manusia...setan lari tu yg kecik2 je yang beso2 ade lagi tu hahahahaha..pi jumpa tok belagak la di darulsaka.blogspot...cheer!

ardinihumaira said...

aku setuju azan2kan rumah tu... rumah aku duduk dulu ada penunggu... dia nak kami semua mati dibunuh.. banyak tahun ikhtiarkan... lega Alhamdulillah bila rumah sendiri dah siap, dapat aku sefamily pindah... ah... aku seram nak ceritakan.. tapi, itulah.. blog aku tahun lepas penuh ngan kisah seram..

ardinihumaira said...

eh yunk, lupa aku nak kasitau ko.. adik aku yang berpenyakit misteri tu (kalau ko ada terbaca mana2 entry aku mengenai adik aku yang sakit misteri), sekarang dia dapat tengok jin... aku takot gak dengar celoteh dia.. tapi, aku tegarkan hati nak lawan2.. cuma kengkadang aku tewas gak.. sebab bila aku ke satu tempat tu, bila dia ado nampak pape, dia kasitau, aku rasa nak terkencing kat situ gak. hu.. mulala tak bleyh nak khusyuk wat keja. pandang kiri kanan je aku

Softtouch [Hanim] said...

he he he..klaka tajuk n3 zie...mmg konpom zie, lari lintang pukang...sedondon dillah ngan mak zie..awwwww

cn said...

nmpk cam ustad lak bila dillah pki songkok =]

Ena said...

Betul tu zie.. memg syaitan akan lari kuar rumah.. InsyaAllah..

lily lotus said...

kompem berterbangan segala jenis jembalang. huhu

ismimaizura said...

good!msti larik pnye la si se*** dan Ib*** tu..ngehx3..

Unknown said...

ok juga ye azan reramai macam tu..baby ina bila malam je mesti terjaga dari tido n nangis sekuat hati..

saya_arief said...

konpem yg samseng2 pnyer jemalang xdtg da.

ardinihumaira said...

hape la anonymous tuh merepek.. tak baek caka gtu.. kan semuanya daripada Allah.. kita dah usaha.. dah ikhtiar. lari ke tak lain cite.. tak kisah jembalang ke tak, tak semestinya zahirkan rupa.. itu kuasa Allah.. haisyy... dni bukan apa., banyak pengalaman mistika.. jangan cabul sangat mulut.. cakap besar diri.. orang wat majlis macam tu, bagusla.. kenapa nak expose kepoweran jembalang lak. ALlah lagi berkluasa..

:-: LilacMessy :-: said...

psstt!! mmg kompom terkangkang setan2 tuh larikss.. agagagaga..

:P

pRincESs_N said...

skali pndang Dillah ade rupa gn Along..

shahrul said...

huh..menyeramkan la plak kak,bile cite psl mengazankan umah nih..memang kene azan kan kak..baru sejuk dan ok je umah along akak tu..alhamdulillah..

=)