My 1st Customer -->> Teruja Weh :)


Zie skipkan dulu entry ttg wedding tuh. Nk bg laluan utk entry teruja nih kooo..hahaha.Td pg kan, log in jek kat Zie nyer Redbloodsnow Enterprise nyer Order Form kan...

...alih² tgk ade nih kooo














Seee seee...ade 1 submission order form org weh. Sokkaaaa sokkaaa. Happy giler pun iyer bile ade customer dtg mengorder barang dlm kedai merah zie tuh...hikss. Sape² tauke kedai on9...

...sure paham pasaan zie bile dpt customer ^_- winksss





This item....SOLD alreadyyy :) Alhamdulillahhh mudah²an berkembang pesat business Zie...aminnnnn.





Inilah die my very 1st customer ^_- winksss winkss. Kak Asmawanie name beliau ea. She's also blogger so if nk g ke blog beliau, just click je kat pic tuh ea.

Since she's customer pertama, tuh yg dok ngiyau² dlm blog tuh. sbg kenang²an gitu....hiksss.









P/s to Kak Asmawanie:-
-->> Esok Zie akan courierkan taw. Tggu
lusa baru sampai :) Tenkiu for shopping
with Redbloodsnow Enterprise™http://redbloodsnowenterprise.blogspot.com/ ♥








Princess Redbloodsnow Copyright©

21 comments:

ardinihumaira said...

wow tahniah yunk! aku nak jadi 2nd customer ko :)

Unknown said...

wah2 yunk..
dh ada customer..
naju nampak...

aku lakz bz ngan customer felt neyh...
hahaha...

chaiyok2 darl..

aLiYaHaRiZ said...

kalau zie happy..akak lagiiii happy..terima kasih kepada tokey kedai yg baik hati lagi peramah dan bertanggung jawab betul orgnya. Insyallah kak wani akan shopping lagi kat sini.....

Mrs. Fedex said...

good luck!

Ena said...

akak leh bayangkan tu zie.. sbb dolu2 mase hb akak memule dapat customer..camtu gak la.. Alhamdulillah.. :)

Megat said...

congrats! saya sendiri pernah alaminya sama ada di dunia online atau realiti.

memang ada suatu perasaan yang sukar digambarkan. ucapkanlah "alhamdulillah" dan bersyukur.

semoga bisnes awak terus berkembang dan mungkin suatu hari nanti menjadi punca pendapatan hasil dari titik peluh sendiri.

jadikan pengalaman ini sebagai pembakar semangat untuk berikutnya.

p/s - teringat pertama kali USD5 masuk dalam akaun paypal. rasa macam dunia ini ana yang punya (ha3)

Redbloodsnow said...

♥ ARDNI
-->> haha..a'ah bakal customer aku n0 #2..hiksss. sorry ea yang. next week baru dpt aku deliver kat ko bende alah yg ko nk beli tuh. sbb almalkum ler noks....enterprise aku still miskin..hahahaha :P

ambik stock ceciputttt sajork :P


♥ ADREY
-->> eh yeke ko wat business felt yang?? ape blogshop ko ek. aku nk tgk. leh aku compare rega felt ngan jaja kraft...sape yg lg murah...itu lah yg aku beli..hehehe


♥ ALIYAH
-->> hehehe...thanx banget kak. teruja taw dpt customer. rezeki zie yg Allah bagi melalu akak..ceaaaa..hiksss :P

haa...shopping ler lg next time ea :)


♥ MRS. FEDEX
-->> hehe..thanx dear :)

yan said...

congrats zie..

ardinihumaira said...

hehe tak pe yunk.. ko p chech stok dulu. then ko inform aku.. pastu da confirm stok tu ado aku transfer fulusss.. ko tau tau ceri aku dah kurang. haha... wat bayo ptptn..


weh ko nak join yang dapat RM20 ko klik link ni http://projectalpha.com.my/instant-cash-blogging/

tapi bukan semua orang dapat sebab dia pilih mana-mana terbaik 100 orang je.. kalau terawal submit pun, kalau tak ok dia rejek gak aku rasa. sebab aku join dah 2x tapi baru sekali dapat.ko boleh! go go! :)

Cinda... said...

wah.. congrats.. ada kedai on9 jg rupenye.. nak singgah gak tgk nanti :)

pRincESs_N said...

wahh..biz dpt smbutan sudaa..

JMR said...

wah, ini perkembangan bagus..tahniah2..

Anonymous said...

eh ape tue?zee jual aper?contact lens ader jual x??

SYANI said...

First customer tu la yang buat pembakar semangat...

Semoga bisnes mu akan terus maju!!

ismimaizura said...

gd luck yunk!..smga butik ko bjya suatu hati nti...

:-: LilacMessy :-: said...

chaiyok~chaiyok!! go go akak!!

:)

cn said...

ngeee.. insyaallah t anin jd customer akak jugak.. =]

shahrul said...

waaaa.. dah ade 1st customer tu kak...baguih2....gerenti ramai lagi yg akan bershopping kat website akak tu nnti..

=)

Unknown said...

hahaha..
yunk..
aku xde blogshop lagi...

my customer just di sini ja dulu...

alahai, jaja craft tuh org lama..
segan lakz ko mo compare aku ngan dia..

eh..eh..jap!
dari dulu aku nk gtaw ko ni..
pelik betol ko pggl aku adrey..
tuh nama komersial..
pggl aku wanie ja yunk..
=)

A.I said...

Amboiii si wany jd 1st customer kau ye..(^_^)

akak doakan mudah-mudahan bisness kau berkembang maju. jgn jd cam aku ni. kejap on, kejap off jual tudung tu. ekekekekeke

HOn3YB33 said...

apesal aku baru tahu ko ada bisness?? alahai...lama sangat ker aku bertapa dari blogging ni?? oklah...nak terjah ko punya kedai jap...mana tahu berkenan something..almaklum ler kalo ko buat sesuatu conpem cantik dan kreatif...