Berhujan Ke Wedding Reception :P





Ingat lg x dgn red wedding gift yg zie balut aritu??? If nak skodeng, sila² lah ea -->> CLICK HERE ♥




So nih tgh otw gi wedding reception kaezn dillah ler nih. Maroonn mak aritu kooo nyahhh :P Mood berselendang selendang bagai gitu...hikss.






ape yg x bestnyer...ujan lebat ar uols. Payah ah nk kuar jalan dlm keadaan ujan gnie. Time dok dlm keta, ok xpe....enjoy jek. time dh nk pi kat umah tuh ler...dok berlariiiii laju² kooo aku nyah uii.

...nasib baik x tersandung tersungkur bagai...kalau tidakkk...hehhh hehh hehhh :D






Muke monyok sbb "plastic" di muka org dh habis cair sbb ujan..cisss cissss. malas arrr nk touch up touch up lagik. Zie jenis yg makeup sekali jek taw. If nk touch up bagai...LEMAU!!! hehe







Serious ko driving tuh syg??? takuttt lak tgk...aharkssss :P Hari ujan maaa..kene drive hati hati. xde mase nk toleh camera n say CHEESEEE..hahaha :P







Sampai sudah kat umah Mak Su dillah merangkap umah pengantin ^_- Nasib baik lah dlm kete ade payung. So ade can ler nk jln catwalk bagai...miahahaha.Gatal! :P nak tgk pelamin n pengantin????


....tungguuuuu ye noks. Telenovela reddish bersambunggg....ceaaaa ^_- winksss...















Princess Redbloodsnow Copyright©

13 comments:

Ena said...

Zie.. walaupun make up zie kate dah air.. zie tetap meletup.. cun abis hah ngan selendang & baju color merah lip lap lip lap tu..
x make up dah cantekk dah make sikit bertambah2 la cantekk.. kalo make weeding zie kompem kalahkan segala mak nenek ratu cantekk..

cam hb akak gak la dillah tu.. time drive siyes semacam jekk.. x pe. hati2 memandu kan!..

noorafzan.blogspot.com said...

zie x mekap pun cantik lol~

ardinihumaira said...

yunk! cantik wooo ko berbaju merah.. pastuh ko pakai selendang tu masyukk ooo... comel baju ko. aku tingin la nak berbaju cantiksss gtu.. aku ni asik pakai baju kurung mak aku jahit sendiri je. huhu.. pekata ko tayang kat aku baju2 ko nak jadikan inspirasi untuk aku.. aku ado sehelai baju merah belang hariamu hitam tapi aku tak pakai2.. wat p diner je. aku ni gelap yunk. bestnye putih cam ko.. masyuk je ngan merah.huu.. eh yunk.. lupa aku nak tanya lagi.. rama2 kaler putih ado tak?

suezen said...

wah zie...kemain lagi selendang.lip lap lip lap...anak mami!!!!!!!

ardinihumaira said...

weh yunk... aku dapat title sepupu misha omar la. wakaka


http://ardinihumaira.blogspot.com/2010/04/siapa-nak-kenal-sepupu-misha-omar.html

Redbloodsnow said...

♥ KAK ENA
-->> Hahahaha..kembang bontot zie bc..hiksss. tenkiu tenkiu :P Haaa sepesen lah laki kte nih kan kak. takut "cium bontot org" kot...hiksss

:P


♥ ARDINI
-->> Alah yangg, ko pakai je. aku tgk ko xde lah gelap mane pun. cam kuning langsat jek aku tgk. pape pown, try arr pakai gi kenduri baju ko yg belang rimau tuh yang. sure aku kompom ramai yg jeles...hehehe


haaa rama² kaler putih ea? rasenyer ade yang. nnti sabtu aku pic jengah. ko nak ker??? lalala :P

Nurmala Mazlan said...

tak nampak opn cam mekap tu dah cair...tetap vouge gitu

*Dak kecikkk* said...

zie,ko jenis cam aku law bermekap msti sekali jew tak koser nak touch up byk2 kali..Emmmm,zie pakai compact powder apa ea law bermekap?

ardinihumaira said...

ye! aku nak yunk! aku nak sungguh.. tak mentipu... hehe.. okeh.. aku reserve merah dulu.. kang ado putih aku ambik putih. satt aku nak gi hantar order:)

pRincESs_N said...

skg ni ujan x tntu mase...lebat lak tuh..

:-: LilacMessy :-: said...

cun melecun!! wewit!! cm mak dara gtue.. opssss!!

:P

shahrul said...

kalau jalan catwalk ngan payong pon leh tersadung gak,camne kak??
hehehe..

:p

cn said...

its so zie...
red n black gitu.. =]