Petua Nenek Kebayan --->> Payu Dara :P


Wow...seksi ko makcik. Siap pose lentok baring² lg tueee :P Hahhhh!!! guys reader sila jgn stim lak ko tgk ea...hahaha. So utk petua nenek kebayan ari nih, adalah petua utk penjagaan payu dara ^_^ hikss..

Ini petua utk payu dara membengkak ea. Khas utk ibu²...yg dara² lak, lom ler plak pnah nenek dgr ade kes tetek bengkak² bagai. Only ibu ibu je yg ade kene kes spt nih kot :P




So cara²nya adalah :

1) Daun kacang panjang dan daun sirih dibersihkan.
2) Ramaskan kedua-duanya hingga hancur dan tampalkan pada payu dara.
3) Buat berulang-ulang kali sehingga kering.
4) Cuci dengan air bersih.






Mcm tuh je caranya ea. Insya'Allah berkesan kot if di amalkan. if nk instant, gi aje ko kat klinik puan ea...hehehe. Pssttt...nenek lom pernah praktikkan ea. So x yah seybok dok ngiyau² tanya kesan ke x?

....sape eksen tanye, aku perhembat ngan tongkat bongkok tiga nih..hahaha :P












Princess Redbloodsnow Copyright©

17 comments:

saya_arief said...

wooo..akan diamalkan..haha..

Redbloodsnow said...

ARIEF
-->> hahaha..lawak ko rief. ko ade tetek ker weh..dushhh dushhh. tergelak aku bc taw. sajeeee jek die


:D

ardinihumaira said...

miahaha lawak ko yunk. tetiba ado tongkat bagai.. ganasss ko. aku nak kasi penyapu wat ko terbang la mau tak? hehe

Chuck said...

hahaha akupun teringin nak wat jgk red,wakakaka...

ape2pun please linkkan blog saye ni erk http://rejeks.blogspot.com

Redbloodsnow said...

ARDINI
-->> pssttt..katanya kan nenek kebayan. wajib kooo ade tongkat bagai ah...lalallala


:P

farahfatihah said...

adoiii t dah jd ibu baru bc balik petua kamu ni zie hehehe

miemiey said...

membengkak kerana apa ni...ke masa selepas bersalin...hehehe....

kaum adam ngk pic tu agaknya terbeliak...hehehe

Ena said...

ekekkeke..

terus jadi nenek kebayan ye zie.. tak sesuai tu.. nenek kebaya leh la.. heheh

Wanie-san said...

nenek zie..berkesan ke??
*saje tanye wpon kne perambat ngan tongkat!hahaha*

WanitaMustanir said...

Daun kacang panjang?
penah lak aku tengok.. huhuhu..

cari kat mane cik red? hehehe

:-: LilacMessy :-: said...

oowwwhhh.. seksa deh.. malu2..

:P

ddy the writer! said...

akan ddy cuba kat rumah. hahaha

zazahashim said...

pregnant mom mcm aku tau la rase cmner..sakit wooo..tp biler lps bersalin nanti lg sakit..lg membengkak sbb air susu byk..hoho..akan aku praktikkan..berguna nie tuk aku..thanx dear....

pRincESs_N said...

aku kdg2 nk period tu ade rs cm mbengkak...tp xde laa saket sgtt..bole laa lg nk mrayap..weeee

shahrul said...

err...smua yg komen,smua pompuan...xle,xle..saye kua dlu kak!hehe..

:p

cn said...

wow.. entry lucah... hihi.. =]

zaza ismail said...

zaza guna kobis..huhu