Hari Ini Akan Kebizian :(


sampai² je kat opis td pagi, tgk atas meja dah ade 3 books. Paham² aje lah, gerenti nk soh zie balutkan...huhu. Memandangkan arini akan gagah concerntrate buat Tender, blogwalking akan terhenti for today :(




...sobsobsob...terpaksa lah zie khatam blog entries uols esok noks. I hate doing tenders. Ade 3 tenders plak tuh...aiyoooyoooo. Going to be really drop-dead-busy today.


Happy MONDAY uols!












Redbloodsnow Copyright©
<--- Nanged it if u like. Thanx :)

12 comments:

ardinihumaira said...

buku ape tu yunk... bak kat aku... ko cakap je buku tu hilang kih3...



p/s: dua hari aku tak berapa bw sebab esemen aku menimbun. semalam aku langsung tak rehat, curi tulang seminit dua update blog. dasyat ah lec aku tiga hari ni kasi esemen macam aku blaja subjek dia je satu sem ni. huhu... aku nak benti blaja. tak suka tak suka... nak gila dah :"(

Unknown said...

pg2 lagi dah busy...
sbr ye kak zie..
sok jgn lupa jenguk blog syu tau..
hehe~

Ena said...

camtu la kan zie.. keje nie ada pasang surut gak.. ada masanya kita tak terkejar yg lain.. mrmmm... tak pe2.. take ur time dear!.. :D

Rowena Zainuddin said...

ktk polah tender duhal..
tender nak tebal yaa ka?
perrgghhh...
nang byk keja...
huhuuuu~

Edda said...

hamboi.. pepagi busy dah.. relaks2.. jgan pening2..=)

Mr feckry said...

ayo...mana mood keje gua ni..

ismimaizura said...

Slmt hari isnin yunk =D..keje lek lok..muah sebijik =D

Redbloodsnow said...

ROZWENA
-->> aok yunk. tender yg tebal² yg lah. leput kamek aih...hahahaha


honey amour said...

takpe2..ko buat je keje ko yunk..keje2 blogwalk biar aku yg buat ...

Softtouch [Hanim] said...

alahai siannyer zie..sy pun xsuka buat tender..nasib xbuat sellau sbb dah ade org lain yg buatkan...

Asmi Asmidar said...

la cian nyer akak. .

♥ juhairah ♥ said...

sape yg suruh balut buku tu zie? heee... slamat bekerja! eh dah abes time keje dah kot ni :p