Petua Nenek Kebayan : Mengatasi Susah Tidur a.k.a Trouble Sleeping



Nih Zie nk sharekan kat uols camne nk mengatasi masalah susah tido or dlm ayat omputih, trouble sleeping ea noks. Ceaaa...mcm lah kau tak taw. HAHA :P So pd yg susag tido...

...sila praktikkan petua ni ea ^_-






First of all, uols kena cari buah pala ea. Siapa yg blur-blur mat jenin tak tahu camne rupe buah pala, sila refer pic di atas ea ^_^





Pastuh, buah pala tersebut di parut secukupnya and then dicampurkan dgn sedikit air. Kemudian tekapkan pada bahagian ubun-ubun di kepala. Insya'ALLAH...dgn izin ALLAH, teratasi ler...

...masalah susah tido kau tuh uols. Try ea. Mane taw kot kot betul berkesan ^_^












Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Blog Comey Nemo
-->> Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-->> Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

10 comments:

AmirFX said...

Ooo nek kebayan.. Kmk nak nikah ngn anak raja.. Ada petua sik? haha...

Kira Kekuri said...

aduuduuii tips ni memang berguna kat aku..hak3..tapi buah pala mana maw cari? humnnn

atienalova said...

alahai..mane nak carik buah pala nih?kne tanam pokok pala dulu lah gamaknyeee...

myranaqi said...

huh..tbe2 entry ni aada kena mengena ngn myra yg xleh nk tdo mlm ni..huhuhu..tp mcm ssh je nk ikt petua 2..sbb xde bahan2 2..huhuh,,

ardinihumaira said...

aku la ni cepat tdo... hehe... meh kat aku la tang susah tdo tu yunk. aku banyak keje tak siap kes tdo awal ;p


pssst buah pala dipanggil pala tu sebab biji dalam tu macam otak :)

Unknown said...

aku x perlu smua ni yang..
sbb aku ni penido..
baru letak kpala atas bntal,
tros tidoo...haha

tu la bdn cpt naik...
weh2, ko dh try ka cra ni?

zazahashim said...

susah nk carik buah pala nie..buah pala jeruk byk...sodap lak tue...hehe

Izzatul Azma said...

mna nk cari buah dia ni? hehehe.. jeruk bykkkk laa :D

btw nasib baik aku xde trouble sleeping :P

dilakochan said...

cm susah je nk dapat buah tu!..
Kita ni susah tido.
Kul 4 5 pagi baru tido. Kul 6 dh sesiap p keje...

Tpi bila tido awal plak, senang ngantuk balik. even time drive sleepy aje. hadey..

Stilla Royazrie said...

sejak bila ktk jd nenek kebayan yunk..hehheh..larikkksss...