Gambar Baby Scan Izreen Azminda a




Congratulation buat Izreen Azminda dan suami di atas kehamilnya yg masuk minggu ke-5. Saat doktor sahkan kehamilan...itulah saat bahagia bagi pasangan suami isteri. Zie sudah melalui detik itu...bahagia oww..hehehe :D

Meh kita tgk gambar baby scan dorg :)

::
::
::
::
::
::
::


Psstt...kalau zie kan, tak puas ow tgk 1 pic je. Kompom zie akan cari klinik mana yg akan bagi gambar lebih dari 1...hehe. Pape pun...tahniah sekali uols. Tak lama lagi, welcome to parenthood ler uols jawapnya ^__^

...tetiba rasa cam nk baby girl ler plak zie. Haha! But zie tak leh lg pregnant dulu. Kena tunggu selepas 2 tahun. Baru zie boleh pregnant lg...coz i am a cesarean maa. hehe












Blog Pilihan Entry Ini 
::::::::::::
CHU MAJORFLAVA
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

6 comments:

Dila Abdullah said...

macam first scan dila dulu... nampak macam duit 10sen je... ni macam baru 4weeks kot???

My Life's Journey said...

umi dulu .. 3 minggu .. baby nampak memanjang ke bawah .. tak nampak lagi hihi ..

waaaaaaaaaaaa best saat2 tahu diri preggy kan yunk ..

[sutera kasih] said...

alhamdulillah...kmk tggu detik ya kelak2 hehe

Misz Mieza said...

Seronoknya dengar orang semua murah jer rezeki preggy.. MM nio ntah bila la nak rasa perasaan yang sama.. Wuu~~

azizah :) said...

wahh 5minggu scan dah nampak yer.. kalau jijah tahu preggy dulu dah lama jijah scan.. emm apakan daya rezeki xde lagi masa tu..huhu

Riena Haiqal said...

Wah Tahniah la buat mereka ni... Comel la... Hehehehehe tak sabar nak scan bulan 12 ne.....