My New Guess Watch ^_^ Thanks Hubby!






Tadaaa!!! Kan dlm entry sebelum ni zie ada mentioned yg zie heart giler dgn tempat letak jam tu, kan? See uols....small uncang bag koo. Sokka! Sokka! Boleh zie jadikan tempat letak handphone nnti...hiksss ^_-





Dlm Guess bag uncang tu, hado manual book, warantee card dan baki tali jam zie yg di potong. Byk koo tali tu di potong. Tgn kecik maa...huhu. Meh zie close up view my new watch tu ^_^

::
::
::
::
::
::
::




Tadaaa! Hehehe...tamak koo aku uols, pilih yg paling beso! hahaha. Tak sedar tgn kecik. Tp comel apa tgn kecik pakai jam beso :P Love this design. Warna pilihan zie lak...definitely GOLD color. Hehe. Coz kulit zie sesuai pakai accessories yg berwarna emas je.

...if warna silver, kurang menyerlah :( Pape pun, thank you soooo much, suami ku! Reallyyyy love my wedding gift ni :) Sayang sgttt sgtt kat awak! Mwahhhh!



P/S:
Zie belum lg belikan Dillah
his wedding gift. Belum hado
budget kooo uols...huhu.












Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
MY QURAN DIGITAL
-- Click SINI utk membeli dan melihat
fungsi2 Pen Digital al-Quran. Miliki pen
ini utk memudahkan anda menghafal dan
belajar Al-Quran :)

:: (nak being featured in this section?
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

25 comments:

AkUFiZA™ said...

Cantik. Tahniah Zie. Moga kekal abadi~

DILA said...

serius, sweet giler beg uncang tu.. selalu yer dia bagi kotak je... mmg 2in1 hadiah kamu zieeee..... nak beg guess gan jam guess, 2-2 dapat.. pakej...

ayu@iu said...

lawanya jam. how much dear. macam nak beli jer..huhuhu

dilakochan said...

santikkk koo jam!
curlassst gitu!

Hahaha ni yg makin membuak nk sambar jam tangan ni! hahaha...

Duk tgh aim, white ceramic solvil et titusss!!

Mizz Coki said...

Comel jam nya.
Anyway, congrats utk kitak duak Dillah.
Eeeeiii kamek mpun anniversary dalam masa 2 bulan gik. Masuk 13 tahun dah jadi bini orang aiiii....

Ili said...

guess.. bapak saya pn pernah beli kat saya.bila kwn tgk jam tu dia terkejut sy pakai jam guess.pastu dia tny saya beli mana.sy gtaula bpk sy beli kat pasar malam. Dia kata saya ni jenis trus terang.kalo org lain mesti n klentong kata ni ori.. pastu sy tny knapa pulak? dia kata sbb jam guess ni jam branded.. Saya pon tak kenal sgt brand mahal.Bagi saya jam rm15 tu pon da dikira mahal bagi saya.kisah saya masa umo14

Ili said...

guess.. bapak saya pn pernah beli kat saya.bila kwn tgk jam tu dia terkejut sy pakai jam guess.pastu dia tny saya beli mana.sy gtaula bpk sy beli kat pasar malam. Dia kata saya ni jenis trus terang.kalo org lain mesti n klentong kata ni ori.. pastu sy tny knapa pulak? dia kata sbb jam guess ni jam branded.. Saya pon tak kenal sgt brand mahal.Bagi saya jam rm15 tu pon da dikira mahal bagi saya.kisah saya masa umo14

Zie Madini said...

AYU
-- harga dia before 10% off, RM800plus. but after diskaun RM791.90 :)

ni husband yg belikan. if zie sendiri..idak mampu ko. parkinson zie tgh amount tu. haha

ayu@iu said...

wow!! thanks zie..

Siti Asiah said...

Fewwwwwiiittt...Guess ko, murahnya rezeki Zie...:)

Nory Zoulkefle said...

wahh bestnyer...untonglah zie..=)

Miss Pija said...

cantikkkk!! beg dia cntik...jam tu pn cntik...:)

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

waaaaaaaaaaaaa bestnya .. cantik giler jam ktk yunk .. ktk tok nang suka make jam guess .. cantik jam ktk yunk ..best2 (^_^)

ain zulkarnaind said...

wah cantik!

Unknown said...

Cantik!!!!!!

Lulu Caldina said...

mmg suka jam besar juga..wahh lawa..

Puteri Panda said...

cantiknya! sesuai utk kak zie. ^___^

Kekzamanis said...

Bestnya dpt hadiah dari husband... =)

Riena Haiqal said...

wah cantiknya jam guess tu.. cantik sangat2... suka tgk.. bag dia pun cantik la..

DILA said...

RM800.00??? mahal yer... jam guess paling mahal kat sini pon RM700.00.. Dila punya jam pun RM 590.00 jer... patut la hubby dila masa g sarawak dulu cakap kat sana barang dia lebih mahal dari kat sini..

sHaRiNa eLyaNa said...

tahnia..cute..hehe

Unknown said...

sumpah cantikk sesuai gan harganya... tp untuk jijah idak ler mampu nak belinya..huhu tahniah kak.. untung sgt!

Unknown said...

ARGHH JELES SUDA...

SWEET LA... :)

Myra Jay said...

Cantik uncang nye tu..
Jam pun cantik, tp cam myra kalau pakai tak sesuai kot, tangan dah besaq ;)

:: Riri-Fatieha ::~ said...

cantiknye....