Inikah Sakinah Bakal Isteri Ke-2 Ashraf Muslim???





Terkejut gak hari tu baca di beautifulNara yg Ashraf Muslim nak kawen lagi satu. Plak tu, perempuan yg di katakan org ketiga yg bernama Sakinah tu...berani mati kooo bagi statement yg Dayana (bini pertama Ashraf) redha sekiranya dia berkahwin dgn Ashraf.

...hemprhhh. Tp dayana ada juga katakan, KALAU BOLEH, elakkan perkahwinan. Itu bermaksud ape ea, Sakinah oiii. Sendiri mahu ingat la ea ^_-

::
::
::
::
::
::






Haaa...adakah ini perempuan yg bernama Sakinah @ Wan Sakinah a.k.a bakal isteri kedua Ashraf Muslim??? Hemprhhhh...kesian Dayana, muda-muda lagi dah hendak di madukan :( Dengar dengar lg dari gosip, hanya kerana mereka belum mendapat zuriat.

...kalau lah itu penyebabnya, Aduhh Ashrafffff..baru je 3 tahun. Abg zie dulu nak masuk 4 tahun perkahwinan baru dorg di kurniakan anak taw. Bersabar lah sikit. Pape pun, hak Ashraf Muslim lah nk berkahwin lagi.

..Asal mampu dan bertanggungjawap je ^_-











Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
SWEETEST JUNK BUNDLE
-- Click SINI utk view her blog :)
Jom beli pakaian bundle secara online.
Murah² taw ^_-


:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

7 comments:

atty's said...

itulah,sian dayana..semoga dayana tabah..
adik kty dulu 6 thn baru dpt anak..

ima salsuzaima said...

adui..betul ke ni.ksiannye. tapi apa kan daya kan.kalau itu ketentuannya. semoga Allah Kuatkan dan Tabahkan dia.

My Life's Journey said...

Haaa susah nak madah yunk .. dh namanya lelaki .. bini ada kekurang cikit mule la nk cari alasan ..minta jauh perkara mcm ya yunk ..kita nak berlaki bukan sehari dua ...

asha said...

Dear kmk rasa lom sampey gik 3 tahun cidak kawen. sbb nk cidak kawen on 30 ogos 2011 maaf kalau salah..sbb kmk kawen 28 mei 2011..lum gik 2 tahun. 28 mei thn tok bruk genap 2 tahun..:) just saying jak.hehehe

asha said...

dear, lum genap gik cdak ya 3 tahun. sbb cdak nikah 30 ogos 2011 mun sik silap kmk. maaf kalau salah :)

Rosmiza Ali said...

Ada jugak baca pasal ni.. Rasa sedikit kecewa dengan Asyraff.. Baru 3 tahun kot.. Lainlah kalau dah 10 tahun..

Zura Zue said...

hanya dia je th punca segalanye...