Zalora 11.11 Spin & Win




Start awal bulan ni tadi permainan 11.11 Spin & Win ni. Almost setiap hari jugak lerrrr Zie bertandang di Zalora untuk spin roda impian tu. Yang sakitnya... bila dah dapat RM110 cash voucher, ada minimum spend ler plak. RM500 pulak tu minimum spend. Tak kuasa iols.

...takde lah juga Zie nak spending RM500 di Zalora. Paling² pun RM200 jer...paling banyak. Takpe. Zie share je di FB Cash Voucher tu. Kot kot ada kawan yang kaya raya di FB tengah shopping RM500 ke atas gitu. Boleh je dia guna.

Jangan membazir. Kita tak guna, mana tahu ada yang nak guna. Sharing is caring ♥







Yippieee! Akhirnya dapat juga Zie apa yang Zie aimed ni. Tapi ni pun belum tentu kau akan dapat cash voucher RM500 tu ye. Hanya 11 Winners je akan di umumkan via email pada 20.11.19 ni nanti. Tak sabarnyaaaa nak tunggu. Memandangkan Zie dan husband, dua² ada akan Zalora.... wajib kooo Zie try dapat ni lagi.

...Alhamdulillah. Dua² dah email address dah registered under RM500 Cash Voucher ni. Mudahan salah satu sangkut kan kan. Kalau boleh, memang nak dua² sangkut. Hahaha. Dapat gak 1K tuuuu kalau combine...hohoho. InshaAllah.... kalau dah tertulis tu rezeki weols laki bini, dapat ler nanti tu

Tak berharap sangat. Kalau ada, ada ler. Kalau takde... takpe. Harap if menang nanti, jangan ada Minimum spend pulak macam yag RM110 tu lah ye, Zalora.my. Wish me luch, uols!

♥ XOXO



1 comment: