Mikail Dah Beransur Pulih Sudah :)




Dah beransur pulih dah anak bujang zie ni, Tp still gak kena paksa dia makan ubat. Coz doktor kata...carry on bagi sampai seminggu w/pun dia sudah beransur pulih. Kau tgk gambar tu uols...kena 2 org, baru dpt bagi ubat kat dia.

...kalau tidak...meronta bagai apa. Hehehe. Kesian mmg kesian tgk...tp demi kesihatan dia, hati kena keras sikit.




P/S:
Apa yg dia dpt dari "demam" dia ni???
Dia dah mula nk meniarap ko uols. Cepat
nah dia nk niarap. Tp belum sempurna lah
tiarapan dia. Hehehe.











Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
Blog WAWA
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::








Zie MadinCopyright©

7 comments:

Miera Lieya said...

alhamdulillah dah beransur pulih, takpe mama zie mase kecik2 ni kekadang memang macam tu, budak2 susah nak makan ubat sebab agaknya biasa minum susu je.. rasa ubat tu lain kat tekak dorang, tapi lelama sok mesti tak takut da nk mkn ubat, insyallah lagi mudahkan kite gamaknya.macam anak lieya sekarang dia pulak yang suka nak mkn ubat, tak sakit pon nak makan jugak.

Riena Haiqal said...

alahai semoga cepat sembuh ye Mikail...
Haiqal suka sangat makan ubat.. cakap jer mam ubat terus laju jer dia tunjukkan ubat dia.. tak susah nak kasi makan

Qienah said...

alhmdulillah dah nak sembuh tu..ingat dulu, camtu juga cara nak kasi adik bongsu makan ubat.huhu..pepun, setiap pnyakit ada sebabnya..

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum,

Alhamdulillah...hehe teringat adik sofia dulu pun mcm tuh bile bab2 mkn ubt..kadg2 tgk die nangis, ngan kite2 sekali meleleh air mata..tp utk kebaikan die jgk kan..


regards,
Unsmiley

Misz Mieza said...

Alhamdulillah.. Lepas ni boleh tengok Mikail meniarap lak.. =)

My Life's Journey said...

cian mikail ..moga cepat sembuh mikail cayang ... ktk berik baby ktk mamam ubat ..

teringat kmk mcm ne stail kmk berik kucing mamam ubat hihi

Myra Jay said...

Alhamdulillah dah semakin sihat, amboi kecik2 dah taknak makan ubat ye sayang :)