Bengang Ngan ACHIKKKKK!!!




Eeeee...Zie nk sgt HATE achik Zie sekali lg. Overrrr sgt²!!! X leh ar Zie nk tahankan diri Zie drpd write out 'bout this. Pasalnya akuuuuuu benganggggg gilerrrr!!! Boleh hanye disebabkan Zie kapel ngan kwn Minie, die nk gi tumbok Muz??? BOLEHHHHH GITTEWWW????!!! Mcm die sorgggggggg jek yg kuat kat muke bumi neh. Mcm die sorgggggggggg jek yg berkuasa. Eeeee gerammmm aku!!!

B4 diz, die ade salah faham dgn Muz **guys probs la** So since it, die geram sgt ngan Muz. Enko yg buat hal, enko nk gi geram kat org, ape kes??? But time tuh Muz x taw yg die abg Zie PLUS at dat time, Zie blom wujud lg dlm hdup Muz. So it was past la kan. Ade aku kesah die ade probs ngan Muz???

11 taun ko menghilang dr hidup weols, tanpa khaba berita apa². Tak tahu hidup ka, mati ka....Ayah meninggal pun, ade ko tahu dulu???!!! then suddenly ko muncul balik pown sbb ko "lari" dr sumthing. If x "lari" dr sumthing, ade ko nk pkirkan ttg adik² ko...n more worst EMAKKK!!! Ade ko pkir 'bout mak!!!

Weols timer ko balik dgn ikhlas ati bcoz ko tetap abg weols n anak emak w/pun penampilan kat tuboh bdn ko tuh amat menyeksakan n memilukan ati weols. tp still..still weols accept ko ape adanya ko. Even aku yg selame 11 tahun membenci ko for leaving US...still aku maapkan ko n timer ko seadanya ko w/pun sejahat² mane pown ko, sekejam² mane pun ko...aku tetap timer n syg coz u r my brother.

Tp plzzz...plzz jgn tentukan jodoh aku dgn siapa. Kenape emak yg jg aku selama 24 tahun, minie yg jaga aku selama 24 taun....x pernah nk tentukan n x restukan siapa pilihan aku. Ko tggalkan aku time aku still 13 taun, n muncul balik time umo aku dh 24, tiba² ko said KO BERHAK TENTUKAN SIAPA JODOH AKU. common la...WTF!!!

Ape ko selama ini, jg sakit penat aku??? Ape ko selama ini hidup susah senang bersama weols as a familyyyy!!! Ape ADE KE!!! Yg berhak tentukan jodoh aku adalah ALLAH...yg berhak merestui hubungan aku adalah Mak n Minie. Yg berhak tentukan life aku adalah MAK N MINIE sbb merekalah org yg menjaga aku dr kecik spai ke besa. Sbb merekalah yg menyayangi aku tanpa pernah sedikit pun terpkir nk tinggalkan aku. Pd aku ko hanye berhak tahu siapa pilihan aku...THAT'S IT!!!

Satu hal lg wat watkan Zie terover bengang...boley ko gi x suke ngan kawan² aku??? BOLEHHHH ko judge kawan² aku e2 ini????!!!! Ya Allahhhh Ya Tuhanku...Ujian apakah yg engkau ingin hambamu ini lalui, Ya Allah. parahnya hati ini, hanya engkau yg mengetahui. Sedih giler zie skrg. Sorry lah...arini xde ape² updates selepas n3 neh. Jiwa Zie kacau sgt²

Smlm dh settle probs neh. Achik nk x nak, terpakse timer sape pun pilihan zie sbb sume family Zie on Muz's side. Thanx mak, for trust in Muz. Thanx Minie, for always being there for me. ini lah 1st time Zie post out kan my family's probs.


To Minie:
-->> Maapkan aku if aku storykan hal keluarga kita dlm blog aku. Sesak n tenat otak palak aku mikir perangei Abg Cik ya. Thanx k Abg su, sbb dh stand up utk aku. tindakkan ko gi serang Abg Cik kat umah bini nya ya, sgt² buat aku rs yg ko syg gilak² ngan aku. U ARE MY BEST BROTHER among others. N aku syg ko gilak²











Princess Redbloodsnow Copyright©

No comments: