Setan Penghasut Mule Mengeluarkan TANDUK!!! Puiiiiiii!!!




Oiiiiii....ade sekor minah neh kan, sedappppp wooooooo mule nk menyucukkan jarum die menghasut BFF aku ape kes??? Ko mmg suke ek tgk org gado, Suri!!! baikkkkkkk punyer ayat ko nk ngasut weols semakin berbalah ek. Mmg dasar manusiyal...mane x nyer!!! Berulat perut aku ngan minah sekor neh!

Nak bace ape si penghasut setan bertanduk tuh nk hasut Kiki??? meh meh...aku gi habaq kat dunia ciri² or dasar² penghasut manusiyal!!!


suri said...
bg su, kalo smp delete semua hal2 yg berkaitan dgn diri kite..
lupakan saja la kiki...


bg Zie....tuh hasutan yg sgt² busuk ati ok! Lupekannnn...puiiii lupekan kepala hotak enko. Bengang btol hati aku!!!


Here...Zie nk statekan Public Appology. Yup mmg hanye salah faham. Zie yg salah faham n wat tindakkan yg terburu...Alaa.. aku kan mmg cepat terasa maa. Cian kiki. Sytle Zie, klo Zie terasa...Zie main senyap jek. Pastuh terkene plak Zie tengah PMS...makin ler menjadi keterasaan Zie.

After reading her explanation...yup! mmg zie yg salah. Sbb dh post tuh, ade letak terase ati n kecik ati bagai...so setahu Zie, hanye Zie sorg jek kwn die yg in real life berblogging...so harus ler Zie pkir post e2 utk Zie sbb kan zie terase ati ngan die, yup i admit dat. Zie yg terase.

dat y Zie ingatkan post tuh utk Zie. So now, Zie dh mintak maap ngan die n now Zie buat public appology yg Zie yg salah. Everything happen neh kan...watkan Zie realized one thing taw...which is


ORG SUKEEEE JE TGK KITE BERGADO, BERMUSUHAN...jd batu api x hengat². Agaknyer berpesta eh si penghasut² sume if taw friendship Zie ngan Kiki GAME OVER...puiiii!!! dasar manusiyal penghasut!!! Benci aku taw nggak!!!

Cari bahan wat laga²kan lg aku n kiki ape kes??? HELLOOOOOOO!!! sdgkan laki bini lg leh gado, Sdgkan lidah lg leh tergeget...inikan plak aku n Kiki yg onli BESTFRIEND neh...berbulu ati ngan si penghasut!!! seybok² nk masok campur hal rumahtangga org ape kes????




p/s-->> Kiki, sory banget yek yunk. Aku makan santan byk sgt ar. tuh yg jadik perasan..hehe. Ampunnnn byk² yunk...jaat nah aku kan :(









Princess Redbloodsnow Copyright©

No comments: