Huha² Wif Geng Baru :)


Semalam Zie gi huha² ngan geng baruuu...huhuhu. Ein name die. Same aged ngan Zie n Tilla which is 25 years old ^_^ heeee

Bez arr si Ein neh. Same kepala ngan Zie. Leh ko bw bertepok bertampa sama²..hahaha ^_^ So another more new face yg akan mewarnai blog Zie ni :) weeeee...



B4 gi jalan², Tilla beli maggie mee sekotak. Ekceli die nk kirimkan document wat tunang die kat Sri Aman. So die mls nk anta document tuh je, Die belikan wat tunang die mee maggie sekotak...hahaha

Puas arrr roy mamam maggie tuh nnti :P



Lame gak arrr weols tuggu bus dr Sri Aman spai. Tgk Si Tilla tuh, dah macam² dah ayat kat kotak tuh die tulis. Nasib bek die x tulis "I LOVE YOU" kat kotak tuh kan Tilla...hahahahahaha...

Around 1pm g2, baru sampai bus dr Sri Aman...fuhhh lege. Perut dh berdisko giler weiii ^_^ hiksss...



Smileeeee for my blog, gurlzzz!!!
^_^ huhuhuhuhu



Oiiii kwn², ade yg meluat nengok muka Zie la. Kesian²...dh tahu mluat nengok. watpe la enkau btenggek lg dlm blog aku yek...terencat akal gamaknyer melaun sekor tuh kan. kesian²...


P/s to Sarawakian anonymous: Ko ingga n meluat owh diat posts n pics aku??? Alhamdullillahhh...Aminnn. Dpt juak aku ckit pahala bila ko nganok² aku. Alaaa..x payah ko padah² ngan aku, aku nang tauk ramey org ingga n meluat diat n bc blog aku towk. Ko ingat ko sorg ajak la tek...hahahaha. tp aku kesah pa...makin ktk org bencik, makin negegeh² gik aku. Sak mata ktk org buta cya nangga, pasya nambah dosa ktk org nganok org yg xda salah papa ngan ktk org....aminnnnn.

Apa² pun...I AM ME, IF U DON'T LIKE...LIKE I CARE??? Insaflah n bertaubat lh dr nganok² n ngutuk² org. Takutlah balasan dr Allah swt kelak...kita tok x selamanya idup di dunia. Akhirat juak kekal abadi. Xda faedahnya nganok² sesama umat ewh...cukup²lah dgn dosa yg kita dh polah. Tgn yg menaip setiap ayat² kutukkan ya akan bercakap² dpn Allah swt pd hari kebangkitan kelak. Takutlah dgn janji Allah swt. Bersihkan jiwa n ati dgn mengingati dn takut pd Allah swt...bukannya mencemarkan jiwa n ati dgn nganok² n ngutok² org. Sesungguhnya Allah swt melihat setiap apa yg kita buat. Semoga Allah swt memberkati ko n mengampunkan dosa ko nganok² n ngutuk² aku yg xda papa salah ngan kau....Aminnn ya rabbal alaminn.... Sesungguhnya aku teramat takut dgn pembalasan Allah swt...










Princess Redbloodsnow Copyright©

No comments: