Yayyy Yayyy... Dah Ado Iklan Melekat ^_^ Hiksss.....


Baruuuu aritu Zie ngiyau² sal ads nuff nuff tido kan selama sebulan lebih kan. Now, dh bangun dh die...kehkehkehkeh. Happyyyy!!! Agaknya die dgr kot ngiyauan Zie tuh kot kot...hiksss ^_^






Sooo tadaaa!!! nih lah die earning for iklan melekat tersebut. so far campaign nih still berjalan. X taw ler for how long. Selalunya akan stop after a month ^_^ hehe...kecik jek aku cropkan. Bhgn buffered yg lain tuh...Zie mls nk tayang. So far ade 11 buffered campaign..alhamdulillah ^_^

Oh ye income RM15.26 tuh terkumul selama 4 hari sajork. Sehari naik RM4 gitu la. yg tang CTR Bonus tuh lak, its depends dgn clicks..hehe.















Redbloodsnow Copyright©

8 comments:

ardinihumaira said...

hehe... sama la ngan aku... iklan aku dutch lady dengan potato tuh yang menyumbang trbanyak untuk nuffy. lepas habis exam ALhamdulillah yunk... tiap2 hari atau selang sehari aku dapat buffered... gara2 final exam buffered aku slow cam aku slalu ngiau kat ko. hukhuk... best nuffnang ni kan...

nasib baik kita cepat bertindak kes youthsays tu.. kalo tak, tatau la aku.. merana la status bertukar...

ismimaizura said...

buffered ekk..ptt la nmpk nuff tu bangun aje..bestnya koo..^___^

sarah shafie said...

byknye..sy punya skit jerk..tp first time ok lah..hehe

ieyka dinda said...

best giler...masyukk jew wit dpt kn..

oshinz said...

pergh.. best kot. 4ari bleh dapat banyak camtu. oshinz punye earning masih tercungap-cungap lagi nak naek. sadis tulla.

mya said...

akak punya iklan nuff dah lama tdo yang huhu

:-: LilacMessy :-: said...

beshnya..

shahrul said...

bestnye kak...lajuuuu je naik....saye nye,lajuuuuuu laa sangat..hahahah...

:p