Kalau lah leh habiskan Kesemuanya.... SAH KO MEMANG Sejenis ngan HANTU RAYA... Hohoho


Pergghhh!!! Adakah 4 bungkus tuh kesemuanya utk Zie??? agak agak leh x zie nelan keempat empat bungkus nasik lemak tuh ek??? Haaa...jgn pandang org sebelah mane taw...of coz lah....

**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**

TAK LARAT AKU NK HABISKAN....Tetttttt!!! Wakakaka. Kene tipu...kehkehkeh. Xde ler zie berselera ala ala hantu raya kooo uols.




Sebungkus je pun dah kekenyang Zie taw uols. Kalau dulu dulu, boleh ler aku ngappp 2 bungkus sekali gus. But now bile dh semakin menua nih, tangki perut jd kecik ler pulok koo mak nyah...alahaiii..heee hee :P

Pape pun...jom bekpes nasik kasi ko gendut lemak sane sini..l.hahaha :P















Redbloodsnow Copyright©

16 comments:

Unknown said...

nyum2..i pon skg ske sgt mkn nsi lemak..huuh

izyantyPersonalTaste said...

nasi lemak memang bungkus cam2 je ke?
cni lain daun pisang or paper dalam baru lapik kertas jernih,

Erina Asmawani said...

weeee..rindu eh nasi lemak swak..yunk..kat sia jak ada nasi lemak dlam plastik n ada ikan masin..kat sitok xda camya..nyaman eh..lanting lok igek kat kamek ;p

sarah shafie said...

nsi lemak kt sne mmg bungkus cmtu ke?

Softtouch [Hanim] said...

sedapnya...ade ikan masin plak tu..dahlama xmkn nasi lemak lepas besalin nie..konon2 nk jg badanlah..he he he

ismimaizura said...

ak pon sarapan ns lemak jgk td..berlemak2 le body karang..hehe

zazahashim said...

sedapnye mam nasi lemak...huhu...aku bekpes nga kuew teow grg jek...

pRincESs_N said...

siap ikan masin..nyumm2..

Unknown said...

eh nasi lemak ada ikan masin. sedappppppppppppppp

farahfatihah said...

adoiiiiii hampeh ko yang...terliur aku tau!!!

Stilla Royazrie said...

nasik lemak eh...lamak dah sik nelan benda tok koh..huhuhu

Isteri kepada Suami said...

waahhh...nampak sedap nc lemak tuh...sure nyum nyum nyum kan...

regards,
Triplesmiley & 1 Sweet Love

ardinihumaira said...

;) aku kan kalo makan nasi lemak pastu aku mengantuk yunk... memang aku dah kasitau deen senang je nak kasi aku ngantuk bagi aku makan nasi lemak hikhik

:-: LilacMessy :-: said...

sempoi2!! de nasik lemak bongkos cm tuh erkkk..

Mya said...

zie ni wat akak terliur je.
terpaksa cari nasi lemak utk breakfast esok isk

shahrul said...

wuahahahah...saye pon baru je bedal nasik lemak..mabeles!!heheh... :p