KamiHerba Campaign #7 - Goat Milk Soap (2ndEntry in May 2011)


Beauty Soap (Goat Milk Soap)
Harga: RM5/pc (excluded postage)

Keterangan: Sabun yang menggunakan 100% ekstrak susu kambing. Susu kambing bukannya sesuatu yang baru dalam bidang kecantikan kulit. Penggunaan susu kambing dalam mandian amat baik bagi perawatan kulit.Susu kambing berbeza daripada susu lain. Ia paling hampir dengan susu ibu. Ia mengandungi protein,vitamin A, berbagai jenis zat galian, lemak halus yang tidak membeku di permukaan dan dapat memberikan kelembutan, kehalusan dan kelembapan yang diperlukan oleh kebanyakan kulit. Di samping memberikan perlindungan dan penjagaan daripada sinaran ultra ungu ia amat sesuai bagi negara beriklim panas seperti Malaysia.

Testimonial Customer

Saya tahu akan produk ini dari mak mentua saya yang awalnya lagi
telah menggunakan sabun susu kambing ini. Saya melihat perubahan pada kulitnya
yang lebih licin. Dan sejak saya menggunakan sabun susu kambing ni,
kulit saya lebih sekata. Dulu di wajah saya ada sedikit panau, dan
setelah menggunakan sabun ini setiap hari beserta
Shiseido Clay Mud Mask seminggu sekali, panau tersebut telah hilang.
Saya sukakannya. Noor Atikah, 20 tahun dari Balok, Kuantan


Saya sukakan sabun susu kambing ini, kulit saya jadi lembap dan licin.
Saya turut menggunakan sabun susu kambing ini bagi setiap rawatan
muka bagi pelanggan saya. Dan ternyata ramai pelanggan saya berpuas hati.
Aisyah, 30 tahun dari Beserah Kuantan







Seller Details :
1) Website : KamiHerba Enterprise (click to view)
2) Cara² Pembelian : Click Here!
3) Contact Number : 013-3750448 (Nadia - SMS Only)
4) Email : kamiherba@gmail.com



This Advertisement is brought to you by Redbloodsnow
Redbloodsnow Copyright©

3 comments:

[sutera kasih] said...

susu kambin nang bagus..

Ardini Humaira said...

cepat2 beli. dni dah cuba :D

Invisible Me said...

macam menarik.